|
Auteur: |
|
|
d'Oh! Ik had kunnen weten dat de gemiddelde zware metaler niet zomaar obscure Russische speed/thrash bands uit gaat proberen, ook al is dit een verdomd lekker potje jaren '80 metal. Vette cover van I Hate Your Sex en Black Sabbath's Paranoid btw! Nou goed dan, dan is misschien iemand geinteresseerd in de bootleg van een live Slayer optreden uit '83(!), met nummers zoals Ice Titan, Die By The Sword, Assassin en Night Rider, uit de tijd dat ze nog voorprogramma waren? [Dit bericht is gewijzigd door Egregius op 02-07-2003 1:08] |
|
quote: Ey, je hebt het fout, die Master (mactep) is lang niet slecht, leuk om eens een duidelijke znag in het russisch te horen (al versta ik er enkel de titels in), gisteren die MACTEP (is Master in hun geschrift denk ik) op Cd gebrand, morgen "talk of the devil". I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
heb beide cds gedownload....! klinkt wel lekker!! |
|
Ik heb beide mp3's gedownload, en ze weer weggegooit, ik vind het bagger. Maarja, smaken verschillen nu eenmaal. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Damn dit klinkt vet! |
|
Juist, beter dan! quote: Weet je zeker dat je niet de Los Aseninos del Pentagrama gedownload hebt? Das een bandje uit Panama waar hij 2 mp3s voor host. Ook niet slecht daar niet van, maar voor een hele andere smaak. |
|
quote: En nu ben ik writable cd's vergeten te kopen , zal dus voor volgende week zijn. btw, gooit die gast vaak andere spullen in die trand online te grabbel? I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
ben ook maar bezig Do androids dream of electric sheep? |
|
ice-titan, 1 van die slayer live songs, zit gewoon een stukje, wat erg lijkt op het laatste gedeelte tekst van altar of sacrifice. gaafh. op 00:50 van de mp3!!! [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 03-07-2003 16:49] Oud Vuil. |
|
Vroeger, toen "The Final Command" nog "Blitzkrieg" heette.. 11.45: restate my assumptions |
|
quote: Yes! Ik heb een hele slootlading aan Hongaarse speedmetal via die gast (Pokolgep, Moby Dick, Tankcsapda, Omen, Ossian, Rotor) en oude thrash (van Heathen tot Kruiz en Shah), en soms doet ie bijv een NWOBHM demo (Sabbath(UK)) er tussendoor. |
|
quote: Something wrong? Hij kondigt het nummer als Blitzkrieg aan, terwijl ze Final Command doen. |
|
quote: Aarghh, dat materiaal van slayor, Heerscht!!! Enfeeble is terug! Met Aerodis, einsatzcommando & Ornithosis.www.enfeeble.nl |
|
http://www.mit.edu/~levente/mp3s/ Die gast heeft een nieuw album geupload van Master (voor degenen die de andere 2 albums konden waarderen)! Oh en anders staan er ook 2 Nuclear Assault albums klaar (Survive en Handle With Care) voor de algemene thrash fanaten. Thrash till Death! |
|
quote: Eh, die NA albums staan aan 10of 11 Euro in de Large, dus da's t downen niet waard, ik doe t enkel met moeilijk te verkrijgen spul, zoals dat van Master. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Pokolgep is een geweldige band, althans die 2e plaat Pokoli színjáték vind ik geweldig. Ben nog op zoek naar de andere waaronder Totalis Metal Ik, Wil Schuurman |
|
Illegaal, kan niet auteursrechtelijk gecontroleerd worden (en dat lijkt me niet met namen als Megadeth) |
Index / Heavy Metal |