|
Auteur: |
|
|
http://www.positiu5.com/baalphegor/index.htm ja dit is dus een onwijs brute band uit Spanje. allemaal even naar de site gaan natuurlijk!!! |
|
gemakzucht dient de mens !! I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: Net zoals Sinterklaas. |
|
oke het is behalve onzettend bruut (lekkere drums) ook nog eens allesbehalve saai. spelen de meeste deathmetal bands zonder problemen eruit. staan ook samples op de site. hebben in voorptogamma van cryptopsy en dying fetsu gestaan. en hopelijk komen ze in de willemeen spelen |
|
quote: en bij vader die mag je neit vergeten Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. |
|
maar ligt het aan mij of stoppen in het begin van het nummer : always here : na elk rifje ff met spelen echt irritant :S verder klinkt het wel lekker aleen steeds die krote stiltes erdooorheen Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. |
|
Nee he, ze moeten weer zonodig geluidjes achter die knoppen zetten. Eikels. Maar Ghoullie ik zal het op jou advies is gaan luisteren. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
|
|
quote:Nee man, die komt uit Turkije .. |
|
Geweldig, weer zo'n Flash-only site. FCUK FOF. Kan iemand de directe links naar samples hier plaatsen? b.v.d. |
|
Nou Ghoulliette, ik vind het bijzonder smakelijk. Echter kan ik niet zeggen dat het er alle deathmetal bandjes uitbeukt want zo heeeeeel bijzonder vind ik het nou ook niet. Maar 't nogmaals: Bijzonder smakelijk Ghoullie! The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
ja ben ik met zeer smakelijk ben ik ook heel tevree directe links naar de mp3's? hmm hoe doe je dat, ze hebben het rechterklikken gedisabled |
|
quote: Op die link klikken waarmee mediaspeler het afspeeld en dan die URL kopieren? The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
hij speelt ze bij mij via de real one speler af |
|
ja ? leuk man... You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote: neej sinterklaas uit spanje en zn zwarte slaafjes uit turkije Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. |
Index / Heavy Metal |