|
Auteur: |
|
|
Gezien dat Wolveken dit hier gekocht heeft: Vulture Lord - Profane Prayer En? Je kan me de bout hachelen! |
|
Jaren erg schimmige band geweest met enkel wat demo's op zak tot Agonia uiteindelijk een full CD uitbracht. Opname kwaliteit is erg goed, vreesde ik een beetje voor, en hoewel ik em nog maar een paar rondjes heb laten draaien, klinkt ie wat als een brutere versie van Nifelheim. Dus old school death/black/thrash riffs maar met een super black strot erboven op i.p.v. gekrijs. Niet slecht, niet slecht, ... Hou Vampire Mag maar in de gaten voor een gedetailleerdere review. 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
quote: Ok, ben overtuigd. Je kan me de bout hachelen! |
|
"Profane Prayer" blijft toch een beestige schijf. En vooral "Churchburner" met dat stekske in het begin, mwoehaha 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
Heb hem ondertussen ook al een tijdje. Het is te omschrijven als een krachtige mix tussen Urgehal(gitarist Nefas van Urgehal zit ook in Vulture Lord...) en wat Aura Noir. Je kan me de bout hachelen! |
|
dikke aanrader voorloper van Urgehal en door velen blijkbaar hoger ingeschat. signature |
Index / Heavy Metal |