|
Auteur: |
|
|
Ze zijn er nog wel hoor ... Live, oasis, radiohead |
|
volgens mij zijn die niet rebels genoeg en zijn ze lang niet zo succesvol als bijvoorbeeld de beatles. Ik denk niet dat thon yorke (dassum toch?) ooit een legende wordt. Misschien hoort een collectie liefdesnummers erbij??? Al die bands hebben wel gescoord dmv liefdesnummers. God hates us all ! God hates us all ! |
|
eh Iron Maiden is er nog steeds en die zijn toch nog behoorlijk populair. [Dit bericht is gewijzigd door bazzio op 26-09-2001 17:39] Bazzio Attacks!!! |
|
Kvind dat er wel genoeg commercieële rockbands zijn tegenwoordig. tè veel zelfs. Maar uiteraard bedoel je het zo niet. Maar Metallica is toch wel legendarisch te noemen wat dat betreft hoor. Maar wat het is is denk dat er tegenwoordig veel meer rockbands zijn die platen uitbrengen dan vroeger. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Dat zou kunnen, dat er dus gewoon meer keuze is. Als dat nou vroeger was gebeurt, was dan bijvoorbeeld jim morrison nog een legende geworden? Zou het dan niet aan de kwaliteit liggen van de muziek, maar gewoon wat er te koop is? Dan zou zoiets dus nu onmogelijk zijn, omdat het steeds makkelijker wordt om een plaat uit te brengen. Dus we krijgen geen legende's meer? Of zou James Hetfield een potentiele legende zijn? Denk het eerlijk gezegd niet, maar God hates us all ! God hates us all ! |
|
quote: Dat bedoel ik niet God hates us all ! God hates us all ! |
|
Limp Buskweet Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
is toch iets typisch Amerikaans denk ik... Marilyn Manson enzo... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
U snapt mij niet, ik heb het dus over grote rockbands met een zanger/gitarist enz. dit gegarandeerd een legende wordt, die wekenlang op de 1e plaats staan enz. enz. Die in de eeuwige 1000 in de top 10 komen.. Fred Durst lijkt mij nou geen potentiele legende . God hates us all ! God hates us all ! |
|
verkeerd begrepen Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Ik denk dat iedereen wel een beetje gelijk heeft , ik denk ook dat de jeugd terecht ook wat bewuster ,kritischer is geworden en wat serieuzer met de eigen ontwikkeling bezig is hierdoor ga je ongewenste verdschijnselen als groupies en massale kuddediermentaliteit tegen .(dit is toch misschien het verdienste van het onderwijs dat de afgelopen jaren verbeterd is ,maar desondanks nog verbeterd moetworden ,klassenverkleining betere individuele begeleiding nadruk op persoonlijke ontwikkeling en kwaliteit ) |
|
Kwist nie dat muziek zoveel met school te maken had Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: Vreemd, ik had juist precies het tegenovergestelde gevoel. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
U2, Bon Jofi Gaan al jaren mee, maar scoren nog steeds goed bij het grote publiek. Aerosmith iets minder: 1 of 2 hitjes per album, terwijl bofenstaande toch meerdere hits per album neerzetten. Live kan efentueel ook wel: ff afwachten hoe ze het nu gaan doen. De legende-tijd is ongefeer wel foorbij... Limbbestkut diskwalificeer ik: das een distorted rapzooitje, geen echte rockband. ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
Zou er nog behoefte zijn aan een black sabbath/rolling stones of zelfs een beatles?? Ik denk dat de mensen te weinig tijd nog hebben om echte muziek te luisteren en te waarderen(niet alleen die rock-legendes hoor, de meesten vind ik geen flikker aan zelfs), en dat ze naar simpele makkelijke muziek gaan luisteren (achtergrond-ruis) zoals limb-bizkit. Bovendien lijkt het mij dat men tegenwoordig in dit soort genre's te snel rijk wil worden en de massaproductie voor de kwaliteit laat gaan. Uitzonderingen daar natuurlijk, en met name in de metal. God hates us all ! God hates us all ! |
|
Wat denk u van Bon Jovi? Nog steeds zalen vol gillende meiden en hits. bla...bla...bla... |
|
Kan me eigenlijk ook niet schelen, als ze maar wegblijven. Heads I win, tails you lose |
|
quote: Bon Jovi... Zegt TMF chat U iets? Zwa-re Me-ta-len... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
BON JOVI RULES!!!!! hahahahahaah bla...bla...bla... |
|
Ja, als het gaat om een grote commerciële rockband staat Jon Bongiovi wel zijn mannetje. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Lieverd een band vorm je niet in je eentje. Zelfs Jon Bon Jovi niet. Al is zijn ego er vast groot genoeg voor bla...bla...bla... |
|
Ik zeg nix, want jij weet hier het meeste van. Ach, na 3 dagen TMF chat moet ik er ook wel wat vanaf weten, dunkt me. De film was wel cool, maar wassie nou nadat die S33 uit het water was geblazen? Kep em niet meer gezien op de U-571. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
Index / Muziek algemeen |