|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
"Don't stop the dance" indeed. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: lees dit nog maar eens.......... schaam je jezelf nou echt niet? niet eens een beetje? |
|
quote: Goed dat je het zelf zegt! Zo Nuttig en Vol informatie ben je dus *danku danku* Don't hate me because I'm beautiful, Hate me because I fucked your dad! |
|
quote: Waarom zou ik me daarvoor schamen meid? Omdat ik ook eens probeer een fatsoenlijke topic te openen? Gherm.. Don't hate me because I'm beautiful, Hate me because I fucked your dad! |
|
quote: jezelf voor schut zetten is ook een kunst, beheers je tenminste nog iets |
|
quote: ben je nu echt ZO dom, echt werkelijk waar, tis toch niet te geleeeeeeeeuven |
|
quote: Ik zet mezelf niet voor schut hoor, en als wel: WAT GEEF IK EROM?? Dat jij vannacht niet kunt slapen van de stress kan ik ook nix aan doen [Dit bericht is gewijzigd door Frau Bitch op 03-07-2003 0:28] Don't hate me because I'm beautiful, Hate me because I fucked your dad! |
|
quote: zielig....... |
|
Degene die het eerst niet meer op de ander ingaat is wel een beetje de winnaar van deze discussie vind ik. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: hierbij: Welterusten allemaal! Don't hate me because I'm beautiful, Hate me because I fucked your dad! |
|
quote: Hahaha grapje!! Als je nu stopt ben je echt een loser Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
mhuh! *schrikt weer wakker* quote: Het is je gegeven dat je de link gothics-satanisten maar niks vind, dat spreekt in je voordeel, maar de rest wat je hier neerpleurt, tsssk, kijk, zo krijgen alle meiden die er een beetje "gothic" bijlopen een slechte naam, en da's FOUT!! [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 03-07-2003 0:31] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Ging dit niet over Satanisten? |
|
quote:ssssccht, we zijn hier getuige van een offerritueel I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Don't hate me because I'm beautiful, Hate me because I fucked your dad! |
|
quote:Oh? |
|
quote: Mijn beste vriendin IS een gothic en daarom opende ik deze topic. Het is gewoon kut om iedere keer als je samen over straat loopt "Satanisten" naar je hoofd gesmeten te krijgen. Ik heb dus ABSOLUUT nix tegen Gothic's Don't hate me because I'm beautiful, Hate me because I fucked your dad! |
|
quote: Dat was de bedoeling ja... Don't hate me because I'm beautiful, Hate me because I fucked your dad! |
|
quote: Ideetje voor en apart topic , ik begin dat morgen wel ofzo, nu ben ik echt te moe voor inspiratie. Maar geef je posts es wat meer inhoud. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Ik zal mijn best doen. Ik ga nu ook pitten: welterusten Don't hate me because I'm beautiful, Hate me because I fucked your dad! |
|
sjezus ben je nou nog steeds niet weg |
|
quote: Ghoullie, nu is het welletjes geweest. Ophouden met plagen! Ga een cafe in, en laat je eens goed goede beurt geven Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
heh gatsie, nee ga zo slapen, morgen vroeg op! |
|
om andere satanisten te pesten? eigenlijk hebben satanisten dezelfde werking als christenen op me, als ik dit laatste zo lees: . Oud Vuil. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |