|
Auteur: |
|
|
Zalige band, jaren zeventig rock heerscht gewoon de pan uit Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Ik heb ze in Zweden gezien en ik moet zeggen.. OP een bepaald moment had ik graag die fluit afgepakt en ze ergens geramd waar de zon niet schijnt.. Maar jullie mogen er van gerust verlekkerd op zijn.. Not my piece of cake.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
ik heb welleens een cd in mijn pa collectie gezien van Tull. maar die vond ik nogal saai..... |
|
erg goede muziek! "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
quote: Kan ik iets bij voorstellen! Maar ik vind het wel toffe muziek. Ik heb ze een keer in Utrecht gezien, erg amusant was de zanger die op 1 been staat te fluiten. Echt geen gezicht! Don't blush when I rip you open |
|
quote: Zoiets bedoel je? Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Don't blush when I rip you open |
|
LOL And my marlboro light |
|
quote: juist |
|
In deze kan ik mijn broer natuurlijk niet afvallen. Fantastische band, erg goeie muziek. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
HEb laatst a little light music gedownload. Een live album, erg goed ook allemaal. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Hoor zo nu en dan wel eens wat op de radio voorbijkomen. Klinkt wel erg ok. En een vage kennis van me, een vriend/studiegenoot van Vargen is Jethro genoemd door zijn ouders. Na ja... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Thick as a brick zit zelden niet in mijn hoofd. Crapuul |
|
En is dat er dan ook pas na ±20 minuten weer uit Ken er weinig van..maar de niet al te bluesy nummers kan ik wel waarderen..Albums als Aqualung, Thick as a brick en Broadsword and the beast.... |
|
quote: Jethro Tull is compleet geweldig!!! kheb er zelf 7 cd's van.... O'er the surging flood of sea my spirit flies... |
|
vooral deze vind ik geweldig: This Was Aqualung Thick As a Brick A Passion Play |
|
benefit is pas geweldig (die hele plaat dus) oh en eigenlijk alles wel geloof ik O'er the surging flood of sea my spirit flies... |
|
Zelf was ik bijzonder aangenaam verrast door heavy horses And my marlboro light |
|
En van de bandleden heeft zich onlangs om laten bouwen en gaat nu verder onder de naam Dee ipv david. En gaat een soloproject beginnen. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
Index / Muziek algemeen |