IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Paradigma
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-07-2003 12:07 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Via rvanderholst ben ik aan Paradigma - Mare Veris gekomen. Lekkere donkere doom cd.

Maar verder weet ik geen ruk van de band af.

Wie kan er meer van vertellen???

rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 03-07-2003 12:11 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

HEERSCH band!!

kgeloof dat ze niets meer doen sinds een van de muzikanten zelfmoord heb gepleegd....

Wel kut, want het is echt lekkere muziek!!

I Find That I Am Not There...

rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Posted 03-07-2003 14:45 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

niemand die hier meer over weet?????

campske666
Usericon van campske666
Posted 03-07-2003 14:56 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2003 12:11 schreef rvanderholst het volgende:

een van de muzikanten zelfmoord heb gepleegd....

Dat moet idd depri-muziek zijn.

X-Act
ZM-virus
Usericon van X-Act
Posted 03-07-2003 16:45 by X-Act Wijzig reactieProfiel van X-ActQuote dit bericht

check my undersign ...

Nochtans is de groep niet ontbonden (idem voor Funeral), afwachten dus ...

In der Beschränkung zeigt sich der Meister !

rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Posted 03-07-2003 16:46 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2003 16:45 schreef X-Act het volgende:
check my undersign ...

Nochtans is de groep niet ontbonden (idem voor Funeral), afwachten dus ...

dus er komt wat aan na 7 jaar stilte??

X-Act
ZM-virus
Usericon van X-Act
Posted 03-07-2003 16:50 by X-Act Wijzig reactieProfiel van X-ActQuote dit bericht

Bwah, het is mij een raadsel wat die doom-gasten uitsteken. Bij de dood van Einar hebben ze verklaard dat ze verder gingen met de band, maar voor zover ik weet zijn er geen concrete plannen...

rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Posted 07-07-2003 9:22 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2003 16:50 schreef X-Act het volgende:
Bwah, het is mij een raadsel wat die doom-gasten uitsteken. Bij de dood van Einar hebben ze verklaard dat ze verder gingen met de band, maar voor zover ik weet zijn er geen concrete plannen...

ken jij ze persoonlijk dan?

X-Act
ZM-virus
Usericon van X-Act
Posted 07-07-2003 14:46 by X-Act Wijzig reactieProfiel van X-ActQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2003 9:22 schreef rvanderholst het volgende:
ken jij ze persoonlijk dan?

euhm nee, vandaar "voor zover ik weet". Haal mijn kennis vooral van doom-metal (site & forum)...

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 08-07-2003 18:10 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Ik heb een tijdje de officiele Paradigma site bijgehouden. Maar zo'n drie jaar geleden gingen ze hun eigen site bouwen op http://www.paradigma.co.uk en sindsdien heb ik eigenlijk weinig meer van ze gehoord. De URL werkt ook niet geloof ik.
Toen ik hun site deed waren ze trouwens bezig aan de CD "The Beckoning of Lost Light" maar ik weet niet of die ooit wel uit is gekomen. Ik heb er wel nog een ongemasterde versie uit '99 van liggen en het klink niet verkeerd.

Zenial

Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com