|
Auteur: |
|
|
Ja, het wordt wel eens tijd, want dit is al weer Topic nummer zoveel over die T-shirts, maar mijn vraag: Waarom is er zo veel vraag naar T-shirts en zijn er nog maar 3 personen met een leuk plaatje gekomen |
|
Maak zelfs dan eens een ontwerp ... Met een afwachtende houding bereik je weinig |
|
Ik ben het helemaal met je eens maar er zijn nou toch ook niet echt veel ontwerpen gekomen waar we uit kunnen kiezen ... ik zie er liever wat meer .... dus hierbij nog een oproep!! |
|
kon ik maar met fotosjap over weg..... Suck my piss |
|
Ik zou een ontwerpje kunnen maken, maar als ik dit beloof moet ik het ook echt doen! Maar goed ik zie wel. 'K ben nu niet zo lang op ZM dat ik als familie beschouwd kan worden. |
|
Ehh, ik ben er wel al heel erg lang, hoewel tegenwoordig niet zo veel meer, en ikke ben ook creatief aangelegd, ik kan keigoed overweg met fotoshop, en ik heb ook al een paar coole ideetjes... heeft nu nog iemand een computer voor me??? |
|
Nou, ik ben ff bezig geweest en hier is mijn design: Bazzio Attacks!!! |
|
Hij is op zich wel mooi maar ik vind em voor achterop een shirt te druk, door het drukken zullen ook veel details verloren gaan. Maar wel erg mooi plaatje |
|
, back to the drawingboard Bazzio Attacks!!! |
|
... sorry ... |
|
Misschien een top: Begin met een zwarte achtergrond en zorg dat de de buitenkant van het plaatje oop zwart is, dit voorkomt een mega vierkante plaat op het t-shirt. |
|
Hij hoeft ook helemaal niet zo ingewikkeld te zijn ... Van mij part maak je een paar mooie tribals of zoiets erbij ... |
|
Ik wil wel wat gaan tekenen.. Maar dan moet ik wel eerst weten wat mensen graag willen zien, kijk als ik zo'n ontwerp als hierboven ga maken en het blijkt dat dat niet kan, dan heb ik daar een aantal uren ingestoken voor niets (tenzij ik hem dan ergens anders kan gebruiken, maar het blijft zonde).. Ik had hier al een topic over geopend?.. Noem eens wat, ik vind tribals wel een beetje saai voor een t-shirt moet ik eerlijk zeggen.. Een skull full of maggots vind ik wel God hates us all ! God hates us all ! |
|
Lijkt mij dat de text "Zware Metalen" en/of "www.zwaremetalen.com" en "De hangplek..." duidelijk er op moet staan. Verder ben ik zelf niet zo'n tribal liefhebber (doet me altijd aan gabbers, nu-metal en wannabies denken). Maar zo'n plaat als hier boven is wel gaaf. Ook een comic/striptekening zou erg gepast zijn... |
|
quote: Vind ik ook, het moet er niet al te moeilijk uitzien. En ik ben al helemaal geen voorstander van grote vierkante platen. Niet dat ik bv bovenstaande plaatje niet mooi vind, maar persoonlijk vind ik dat te euhm... "overdone". Dead things grow from deep inside... |
|
Is iedereen er mee eens dat het ZM-logo als pocketprint op de voorkant moet komen, en dan achterop een wat grotere print ? Ik zal nog eens een andere poging wagen |
|
jepz, achterop.. wat dacht men van een slang?? God hates us all ! God hates us all ! |
|
Of een koe? We zijn hier immers in nederland. Moet alleen niet zo'n geraamte zijn want dan heb je weer zo'n Wacken idee (als op die plestik bekertjes). |
|
Koeien zijn trouwens ook vrij zwaar. Dus dat past wel bij "Zware". |
|
Een metalen koe dus God hates us all ! God hates us all ! |
Index / Algemeen |