![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Auteur: |
|
|
Za. 05-07 @ the Frontline - Gent ( ![]() CONCERT AGAINST CAPITALISTIC MEGAFEST-ORGANIZERS: Irritate (FIN) Hybrid Viscery ( ![]() Punished Earth ( ![]() George Bitch Jr. (F) The Elysium Fuggers (F) Sgt. Slaughter (F) Place 2 B: Frontline - Overpoortstraat 37 - Gent (the iron gate just next to the pub Kappelleken) doors: 8; first band: 9 More info @ carnalgluttony@hotmail.com [edit: tilel caps] [Dit bericht is gewijzigd door Fire op 03-07-2003 23:42] ![]() |
|
Alleen "punished earth" laat een belletje rinkelen. Wel megatitel voor een fest ![]() Mara ik vrees dat het merendeel van de bands grindcore spelen, niet mijn ding voor een héél fest. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be ![]() |
|
Alleen al om de naam van het feestje zou ik niet gaan ![]() ![]() |
|
quote: Nope, als er wat meer technische death en thrash zou inzitten misschien, maar i vrees ervoor. En de vraag is: hoe gaan ze "AGAINST" doen, in de naam alleen is ma flauwtjes. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be ![]() |
|
WAAROM DE TITEL IN CAPS-LOCK? We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. ![]() |
|
quote: OMDAT DAT CONCERT TRUE IS of omdat de poster denkt dat wij allemaal bejaard zijn en zonder bril achter de pc zitten.. ![]() |
|
quote:Dat dacht ik ook, dus dat is aangepast. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be ![]() |
|
Man need not kneel before the angels, nor lie in death forever. But for the weekness of the feeble will... ![]() |
|
quote: idd, opknopen die sfx-bende: een mens zijn ogen gaan open! ![]() I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be ![]() |
|
en ondertusse verdient de organisator van dit concert veel centen ![]() "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers ![]() |
|
quote: ![]() Geef ons Beachrock terug godverdomme! mvg wk10 ![]() |
![]() |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |