|
Auteur: |
|
|
Za. 05-07 @ the Frontline - Gent ( CONCERT AGAINST CAPITALISTIC MEGAFEST-ORGANIZERS: Irritate (FIN) Hybrid Viscery ( Punished Earth ( George Bitch Jr. (F) The Elysium Fuggers (F) Sgt. Slaughter (F) Place 2 B: Frontline - Overpoortstraat 37 - Gent (the iron gate just next to the pub Kappelleken) doors: 8; first band: 9 More info @ carnalgluttony@hotmail.com [edit: tilel caps] [Dit bericht is gewijzigd door Fire op 03-07-2003 23:42] |
|
Alleen "punished earth" laat een belletje rinkelen. Wel megatitel voor een fest Mara ik vrees dat het merendeel van de bands grindcore spelen, niet mijn ding voor een héél fest. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Alleen al om de naam van het feestje zou ik niet gaan |
|
quote: Nope, als er wat meer technische death en thrash zou inzitten misschien, maar i vrees ervoor. En de vraag is: hoe gaan ze "AGAINST" doen, in de naam alleen is ma flauwtjes. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
WAAROM DE TITEL IN CAPS-LOCK? We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: OMDAT DAT CONCERT TRUE IS of omdat de poster denkt dat wij allemaal bejaard zijn en zonder bril achter de pc zitten.. |
|
quote:Dat dacht ik ook, dus dat is aangepast. |
|
quote: geen idee wie of waar dat mag wezen maar ROFL *ik ben in een sadistische bui* I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Man need not kneel before the angels, nor lie in death forever. But for the weekness of the feeble will... |
|
quote: idd, opknopen die sfx-bende: een mens zijn ogen gaan open! I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
en ondertusse verdient de organisator van dit concert veel centen "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: juist! Ja! Inderdaad! Geef ons Beachrock terug godverdomme! mvg wk10 |
Index / Concerten |