|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
eet poepoe and die [Dit bericht is gewijzigd door R. op 05-07-2003 17:31] |
|
|
|
dubbelpost. [Dit bericht is gewijzigd door R. op 04-07-2003 11:57] |
|
Van de PU? Veel plezier |
|
Gemiddelde leeftijd.... |
|
Ja, ik zie R.! He is showing the Devil Horns! |
|
Wat maak jeje druk om de leeftijd vent.. |
|
Maar net als de E3? E3 is toch een show door gamemakers/uitgevers voor Journalisten, waar alle nieuwe games worden getoond? |
|
Is hier ook het geval mh. Waarom ze het "de game awards" noemen weet ik ook niet. |
|
Wat nu nog mist is de niet-geïmpregneerde kerstversiering Leeftijd is bij vrouwen idd niet zo erg belangrijk (hoe jonger hoe beter he..) |
|
Er is toch ook een prijsuitreiking? door de PU? |
|
Geen idee, 1st keer dat ik ga haha |
|
quote: |
|
Door bekijken ze alleen nieuwe games! Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
Nooit van gehoord ... maar gezien ik net na 10 uur slapen nog nooit zo moe ben geweest, denk ik dat ik dit jaar iig skip Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
lijkt me toch voornamelijk een feestje voor van die puistenpubers None of us are saints - Albert Fish |
|
welnee, ik zou er ook best willen zijn. beetje goodies graaien, nieuwe games checken. gaaf, R.! Oud Vuil. |
|
Doe normaal zeg....ga liever achter de vrouwen aan !!! You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote: "Nerds" noemt men dat. |
|
Zo, viel dat even tegen. Elke 10 stappen een slipknotter met vet haar en stekels naar beneden. Te weinig games. Niemand die me kon verslaan met tekken. GEEN BIER! en geen tieten. |
|
Had je wel een beetje kunnen verwachten deels Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
geen goodies? Oud Vuil. |
|
jawel. alleen demo's. (van o.a WILL ROCK) |
|
Op de E3 heb je tenminste mooie dames rondlopen, zo te lezen heb ik niets gemist. |
|
jah, dat programma op the box, game kings ofzo, die waren ook op de E3. zag er wel gaaf uit! Oud Vuil. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |