|
Auteur: |
|
|
Hey allemaal, Ik heb me de laatste tijd wat verdiept in metal en wat advies gevraagd aan Paul. Ik vind Soulfly en Sepultura erg strak. Ook slipknot leuk (al geloof ik niet dat die mening hier gedeeld wordt ), maar ik hou dus vooral van het hele snelle en harde.. Nu heeft Paul mij vertelt dat ik dus van NU-metal met invloeden van Trash-metal houd, al heb ik geen idee wat dat betekent .. Maar goed, weten jullie nog goede bands die soortgelijke metal maken? Al kom ik er net achter dat het niet erg geliefd is hiero maar ik waag het erop ( zie http://www.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=804 ) Alvast bedankt, YaZE [Dit bericht is gewijzigd door yaze op 26-09-2001 20:52] |
|
Luister eens naar Testament(=trash) Bazzio Attacks!!! |
|
Ja, die zijn best goed inderdaad. Dead things grow from deep inside... |
|
Luister es naar Pantera.. vind je ook vast wel gaaf!! Please give blood. Vampires are an endangered species! |
|
Gewoon crowbar proberen, is wat zwaarder en logger, maar extreem genot |
|
U kent Machine Head "Burn my Eyes" en Fear factory (o.a.)"Demanufacture"??? |
|
Probeer de nieuwe Slayer ook eens. |
|
Probeer The Haunted. En uhh, HATEPLOW !!! |
|
HATEPLOW!!!!! is de beste Nu-metal band! |
|
Hateplow WTF??? God hates us all ! God hates us all ! |
|
erg bedankt allemaal.. tot nu toe heb ik alleen nothingface kunnen horen, maar die vind ik iig erg stoer.. ik ga de rest proberen te krijgen... thx //edit: demanufacture kende ik al [Dit bericht is gewijzigd door yaze op 30-09-2001 20:56] |
|
Hateplow...dacht dat een of ander deathmetal bandje was.... Blijken er toch mensen stiekem van nu metal te houden? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Index / Heavy Metal |