|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Die terroristen weer natuurlijk.. |
|
misschien waren het wel gewoon boze huisvrouwen... No meat is sweater |
|
|
|
Oud Vuil. |
|
triest. [Dit bericht is gewijzigd door Phriar op 05-07-2003 17:21] "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
het waren gewoon kutbands 11.45: restate my assumptions |
|
quote: Of een kutpubliek natuurlijk. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Zal je maar gebeuren, ga je naar een festival komen die zieke figuren zelfs daar je dag verpesten. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Nieuwe vorm van pyrotechnics. Voortaan special-FX "dichter bij het publiek"...ofzoiets. Waarschijnlijk wederom die gekke moslimfuckers uit Tjetsjenie. |
|
Jep, van de moslimvrouwtjes waren de mannen omgekomen in de oorlog. Ze haten de Russen diep in hun hart en daarom gaan ze maar zelfmoord aanvallen plegen. Het heeft niet veel zin. |
|
wa speelde er? Hier zwelgde lange tijd de goddeloze schaar der beulen in grote razernij, van 't bloed der onschuld nooit verzadigd. Nu 't land weer veilig en het hol van de moord is gebroken bloeit leven en heil waar de dood zo wreedaardig eens heerste. |
|
Ja, heeft iemand nu eindelijk al een playlist??? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
~* www.SpoOken.nl *~ |
|
quote:Juist! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Tsja, het is in Rusland... ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
quote:Ben blij dat ik het lettertype ingesteld heb, maar kan er nix mee! Cannibal Corpse of Jewel, van mij mag het allebeide! Klote trouwens, ga je lekker op een festivalletje, komt er iemand langs met een plofjas omdat zijn/haar politieke visie niet strookt met iemand die je zelf niet kent maar deel uitmaakt van je regering. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: ze hadden iig niks te verliezen dus so what Je moeder. |
|
Het waren gewoon anti "rockers" en ze dachten kom laten we ze uitroeien ofzo maar we overleven en er is genoeg nageslacht MOET TOCH WAT VERZINNEN |
|
Nee, dat hoeft niet, liever niet zelfs. Het is natuurlijk vervelend dat dit soort dingen gebeuren, ik vraag me af of wij over een aantal jaar ook zullen moeten vrezen voor aanslagen, niet alleen op festivals, maar overal. |
|
Ik moet zeggen, het is een uitstekend doelwit. Bijzonder smerig, zeer in de geest van 'terreur', en bovendien niet met de paranoide bewaking die ambassades e.d. wel hebben. Zeer efficient gedaan. Zeer ranzig ook, echter. Een hoge body-count, maar PR-wise een bijzonder SLECHT idee. En dan is dat slechts een poging om het van de Tsjetjeense kant te bekijken, want ik vind het belachelijk dat op deze manier een zware wissel op het publieke leven elders getrokken wordt. Alsof je als festivalbezoeker erom gevraagd hebt om erbij betrokken te worden idd... |
|
quote: Hey cool. Ik kan het een bietje "vertalen" russisch<-->nederlandch maar ben nu ff iets te zat ervoor. |
|
quote: hehe, nee de organisatie had beter een andere stunt kunnen uithalen |
|
hehe; rusland.. |
|
kijk op with full force knalde het vuurwerk gelukkig wel in de lucht "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Als Putin nou 's dat stukkie land wat ie zich wil toe-eigenen met rust laat en zich gewoon lekker richt op de verbouwing van zijn paleis met prive snelweg, zou de bevolking van Tjetsjenie ook niet zo ten einde raad zijn |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |