|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Het was hier dit keer misschien wel wat erger dan op veel andere plekken, maar het is inderdaad zeker niet de enige plek waar het zo is. |
|
Belachelijke beslissing jah, muziek heeft niets met gedrag te maken vind ik. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Kijk, muzieksoorten verbieden is zoiezo nooit goed. Maar als ik terug kijk naar de topjaren van de hardcore, heb ik geem goed gevoel over. Het wakkerd wel degelijk criminaliteit. Bizar gebruik van drugs is door die wereld niets dan normaal geworden. Ik voorspel hier mee ook dat de generatie jongeren (en dan heb ik het over 15/16 tot 25/26 jaar)als die op leeftijd komen, dat we dan een massale explosie hebben aan geestesziekten, depressies en aanverwanten. |
|
dit riekt naar ordinaire cencuur.. die burgemeester is zeker zo'n christen? |
|
Ze komen weer terug!!!!!! De christenen komen weer terug aaaaaah. |
|
Weer terug ??? Ze zijn nooit weggeweest. Er zullen vaast goede christenen zijn, maar het gros zijn arrogante klootzakken die de wereld naar hun hand willen zetten en verdienen daarom een flinke zucht aan Zyklon! |
|
Eh.... Censuur is inderdaad kut. Als je als burgemeester te incapabel bent het drugsgebruik in je gemeente onder controle te houden moet je eerder naar jezelf kijken, niet de schuld aan gabbers geven. (al moet ik zeggen dat gabbers niet al te tof zijn over het algemeen.) Dit slaat nergens op. |
|
Ok ik ben tegen het verbieden van muziek. Maar hardcore is geen muziek. Verbieden overal ter wereld. Ik haat witte klakjes. [smilies] [Dit bericht is gewijzigd door Fire op 12-09-2003 19:09] |
|
en ik haat hersenloze mongolen zoals jij krijg kanker en ga dood Je moeder. |
|
Take it easy on the smiley trigger. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Waar zijn mijn smileys? |
|
Damn hippies! |
|
quote: Seffes aan de atmoz een pare witte klakken afsmeren ? |
|
quote:Waarschijnlijk weggehaald. Want smilies dienen beperkt te worden tot enkele per post. Lees voor mee info de help. |
|
Karnivoor volgens mij hebt gij een klak op en ne jonny auto! Als dat zo is hoef ik niets meer te zeggen! |
|
oegabigaboegiebagaboegoe praat nederlands Je moeder. |
|
quote: Er bestaat toch een God! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ik kan geen jonny taal! ga staat dat voor boemboem! |
|
jezus mannetje, kan je geen normaal nederlands? scheelt misschien als mensen begrijpen wat je voor een onzin typt Je moeder. |
|
quote: oegabigaboegiebagaboegoe vult maar aan dan hebt weer zo'n stom gabberliedje! |
|
quote: Ik raad je van harte aan om eens hier te kijken: http://www.vandale.nl/ KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
You're gay. Vandale Van waar komt gij ? [Dit bericht is gewijzigd door Scythe op 12-09-2003 20:39] |
|
Ben iig geen heikneuter. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
[flame] Volgende offtopic reacties zullen OOK worden gemoddereerd [Dit bericht is gemodereerd door Elfensteen op 18-09-2003 23:09] |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |