![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Auteur: |
|
|
Voor degenen die het nog niet in de concertagenda hebben gezien -> 13 November 2001 staat FearFactory met Godflesh (and more) in 013 in Tilburg. ![]() Voor degenen die het na willen kijken, het staat op de officiele fearfactory homepage www.fearfactory.com , en dan onder tour, maar dat lijkt me duidelijk? Weet iemand hoe dit gaat met kaarten? God hates us all ! God hates us all ! ![]() |
|
Is de kans groot dat fearfactory daarna ook op een of meer festivals optreden ? ![]() |
|
yeah Fear Factory, samen met Devin Townsend, Raging Speedhorn en Godflesh volgens de 013 site... feestje... ![]() met0l! ![]() |
|
quote: Ik denk het niet, aangezien ze al op lowlands hebben gestaan.. Maar volgens mijn berekening valt dit op een dinsdag, dat zou wel erg ![]() ![]() God hates us all ! God hates us all ! ![]() |
|
13 oktober zit ik in atak... kankerherrie!!!!!!1 Please give blood. Vampires are an endangered species! ![]() |
|
fear fuckin'f actory nee het voorprogramma was beter strapping young fuckin' lad [FF was niet slecht ofzo maar dit was toch eeen stuk beter] ![]() |
|
Ik heb er nog foto's van gehad van een prof. fotograaf ... ik wil ze wel online zetten als iemand er interesse in heeft. (wordt dan wel vanavond.) ![]() |
|
Fear Factory, hmm eve goed leuk maar ik ga toch niet eheh "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
quote: zet maar online, ik ben wel benieuwd (nee, ik ben geen ff fan...) Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar ![]() |
|
Ga denk ik wel ff alleen eerst ff nog een kaartje kopen ![]() Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. ![]() |
![]() |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |