|
Auteur: |
|
|
Voor degenen die het nog niet in de concertagenda hebben gezien -> 13 November 2001 staat FearFactory met Godflesh (and more) in 013 in Tilburg. Voor degenen die het na willen kijken, het staat op de officiele fearfactory homepage www.fearfactory.com , en dan onder tour, maar dat lijkt me duidelijk? Weet iemand hoe dit gaat met kaarten? God hates us all ! God hates us all ! |
|
Is de kans groot dat fearfactory daarna ook op een of meer festivals optreden ? |
|
yeah Fear Factory, samen met Devin Townsend, Raging Speedhorn en Godflesh volgens de 013 site... feestje... met0l! |
|
quote: Ik denk het niet, aangezien ze al op lowlands hebben gestaan.. Maar volgens mijn berekening valt dit op een dinsdag, dat zou wel erg zijn.. Nog eens uitrekenen...... God hates us all ! God hates us all ! |
|
13 oktober zit ik in atak... kankerherrie!!!!!!1 Please give blood. Vampires are an endangered species! |
|
fear fuckin'f actory nee het voorprogramma was beter strapping young fuckin' lad [FF was niet slecht ofzo maar dit was toch eeen stuk beter] |
|
Ik heb er nog foto's van gehad van een prof. fotograaf ... ik wil ze wel online zetten als iemand er interesse in heeft. (wordt dan wel vanavond.) |
|
Fear Factory, hmm eve goed leuk maar ik ga toch niet eheh "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: zet maar online, ik ben wel benieuwd (nee, ik ben geen ff fan...) Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Ga denk ik wel ff alleen eerst ff nog een kaartje kopen Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
Index / Concerten |