|
Auteur: |
|
|
Queensryche - Building empires dvd gekregen: Queenryche - Live evolution dvd besteld: Queensryche - Operation: Livecrime dvd nog te overwegen (ivm pittige prijzen): Overkill & Kreator dvd's The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: en ik maar denken dat ik blind was hehehe vandaag binnen gekregen: xastur/orosius split cd ewiches reich - zeit des erwachens cd en eindelijk: black witchery/conqueror split lp dag kan niet meer stuk nu Je moeder. |
|
quote:en de skalder demo? We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Net binnen:Darkthrone-Hate them LP Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: allebei nog niet... Je moeder. |
|
|
|
waarom heet die dan ook onlangs gekocht ipv het traditionele pas aangeschaft Je moeder. |
|
Zie nationaliteit topikstarter... |
|
dat verklaart genoeg Je moeder. |
|
Had ik mijn Eisregen longsleave al gemeld? Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Agent Steel - order of the illuminati Onslaught - Power from hell Onslaught - The Force Nuclear Assault - Alive again Over kill - Bloodletting Dio - Evil or Divine DVD Hirax - Barage of Noise Hirax - Blasted In Bangkok Hirax - El Diablo Negro Metallia - Creeping Death/Jump IN The Fire CD Possessed - Resurrection 10" |
|
Slotje Zie: Onlangs Gekocht Deel 8 Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
hier ga ik veel tomaten voor na me toe gegooid krijgen: Fugees - Greatest Hits. Een van de weinige hiphop acts die het beluisteren zeker waard is, geloof me nou maar # Ready or not, here I come, you can 't hide... # "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
sterf dan toch |
|
Zie link van Slechtheid. |
Index / Muziek algemeen |