IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : 'Mexican' Incubus
bonobo
drs.
Usericon van bonobo
Posted 08-07-2003 22:03 by bonobo Wijzig reactieProfiel van bonoboQuote dit berichthttp://www.moslimswiththeirlimbschoppedoff.gr/eatfun.htm

Uit mijn verzameling oude 7"es draai ik nog weleens (eens in het jaar ofzo) de EP van Incubus uit 1990. Er waren/zijn meerdere bands onder die naam actief, maar ik doel hier op de Mexicaanse Incubus die keiharde death metal speelde. Als ik het goed heb, heeft de band 2 demo's en een naamloze EP, die via Gore Records (subdivisie van Nuclear Blast) opgenemen die ondanks hun chaotische karakter, meer dan genoeg 'death & violence' in zich hebben. Een van de nummers is God died on his Knees. Kent iemand anders nog deze band die zeker een plaats verdient in dit forum?

Overigens had Mexico in de jaren 90 een zeer actieve death metal scene met buitengewoon sterke bands zoals Morbid Saint. Eigenlijk is het vreemd dat die moordende bands nooit een cult-status hebben bereikt in Europa.

Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com

NolthuarII
Tijd maak je!
Usericon van NolthuarII
Posted 08-07-2003 22:12 by NolthuarII Wijzig reactieProfiel van NolthuarIIQuote dit bericht

de band heet nu Opprobrium. Heeft zijn naam verandert toen incubus opkwam en heeft onder die naam iniedergeval 1 cd - discerning forces uitgeracht

ow pardon dit ging voer de mexicaanse incubus... ik had het over de amerikaanse die death metal speelden..

[Dit bericht is gewijzigd door NolthuarII op 08-07-2003 22:13]

NolthuarII
Tijd maak je!
Usericon van NolthuarII
Posted 08-07-2003 22:18 by NolthuarII Wijzig reactieProfiel van NolthuarIIQuote dit bericht

Misschien hebben we het tochwel over dezelfde. Aangezien de incubus waar ik het over heb uit Brazilie is verhuis naar Louisiana..

bonobo
drs.
Usericon van bonobo
Posted 08-07-2003 22:26 by bonobo Wijzig reactieProfiel van bonoboQuote dit berichthttp://www.moslimswiththeirlimbschoppedoff.gr/eatfun.htm

Dat is zo, er zijn twee death metal bands die Incubus heetten: een Amerikaanse Incubus (hebben ook zo'n jaar of 12 geleden in Tilburg, toen nog Noorderlicht geheten, opgetreden met Morbid Angel en Paradise Lost), en een Mexicaanse Incubus. Ik bedoelde de Mexicaanse Incubus. Het is wel toevallig dat beide bands op Nuclear Blast zaten, al heeft de Mexicaanse Incubus slechts een single mogen uitbrengen.

Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com

Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com