|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Voor de verhevenen staan er wat albums ergens nu. Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Maar goed, ik heb (nog) geen enkele van hun albums, Vooral Bloodlust en Slaughter Prophecy lijken me erg goed, hm... Misschien maar eens een keer kijken wat het kost om die dingen te bestellen... NP: Stratovarius - Hunting High And Low For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
Het heerscht. Hier zwelgde lange tijd de goddeloze schaar der beulen in grote razernij, van 't bloed der onschuld nooit verzadigd. Nu 't land weer veilig en het hol van de moord is gebroken bloeit leven en heil waar de dood zo wreedaardig eens heerste. |
|
quote: Vet man! Het is wachten op de eerste band in blauwe jurken en legerkisten + corpsepaint. (mörke?) |
|
Sacred Steel, leuke band om een enkel nummer van te horen (Metal is War is wel tof), maar Manowar en bijvoorbeeld Wizard doen het zoveel beter. Vooral op het gebied van zang schiet deze band ernstig tekort. P.S. Ik BEN fan van 'True' Metal Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
gaaf nummer van Wizard ja! |
|
Emmm, wizard ? Metal Is War is toch van Sacred Steel of bedoel ik nu eigenlijk Raise The Metal Fist ? [Dit bericht is gewijzigd door Shadow_buildeR op 10-07-2003 0:07] Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
quote: neej jos dat ben je neit, jij bent gewoon 100% gay das wat anders dan true metal waneer leer je het verschil nou Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. |
|
quote: whahah idd Jos... "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: haha, ik dacht dat je het had over "True Metal" da's een tof nummer van Wizard Metal is War is idd van Sacred Steel |
|
Zeer middelmatige powermetal; ze proberen uitgemolken clichés uit te wringen & de muziek is ook erg standaard; niets bijzonders dus. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Hee, ik ben FAN ik zeg niet dat ik true ben Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
quote: hehe maar je blijft gay ^^, (rob wordt btw erg agressief laatste tijd, eerst jouw slaan en vorige week wou ie met mij vechten naja hij had zondag alemaal verwondingen enzo en wist niet meer hoe ie er aan kwam ^^ ) Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. |
|
^^ (ook al die afwijking van Diablo 2 he ?) Rob is idd nogal aggressief, maarja, mijn wraak zal zoet zijn als ie in de buurt van mijn slaapkamer komt Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
hehe, dat wil ik niet weten , en neej ^^ heb ik niet van d2 Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. |
|
Hehe, op zoek naar informatie over een eventueel nieuw album kwam ik dit tegen: Howard Rice: This German band, featuring members of Sacred Steel and Primal Fear, offers up good old-fashioned, no-frills death metal. After an orchestral piece that sounds like the soundtrack to an old movie, the deathly fun begins. Fairly simple yet driving riffs move the music along nicely, reminding me quite often of Six Feet Under. Though the music is pretty easy to digest, it´s not boring, and is helped by a strong sound and powerful drumming. The vocals are mostly traditional death growls, but there are also some nice screams as well. Some of my favorite tracks are 'Built By Gods', 'Army Of Vengeance' and 'A Thought Of Anger'. Over de band my darkest hate Hehe, sacred steel goes death metal, ben benieuwd Life doesn't get much better than this! |
|
Wat een heerlijk foute metal stakkers! Ik blijf in een deuk liggen als ik de vocalist hoor....maar ik moet stiekem toegeven dat die gasten best heerschen. Op een comedy achtige manier dat wel....but rule they do nonetheless. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Sacred Steel staat ook muzikaal als een huis. De vocals van Mutz heerschen. Niks geen komiek, pure heavy/power zoals het hoort. Life doesn't get much better than this! |
|
Klopt, ik kan er best naar luisteren op z'n tijd. Het is gewoon serieuze muziek. Vind vooral het debuut goed, die zanger is ook een enorme collector geloof ik. Ik, Wil Schuurman |
|
Wees er maar zeker van Hij stond vorig jaar achter de Metal Blade stand op OWA, had ie een tyrant's Reign shirt op de kop getikt de sjansard... Hebben het nog ff over S.Steel gehad (hun eeste concerten hier in belgië) en Heavy Metal / Vinyl / etc, zijn platenrek is gvd heel uitgebreid zo bleek Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: Klinkt goed, ik bedoel, met het nummer Slaughter Prophecy zaten ze al op het randje, dus ik denk dat ze er best wat van kunnen maken. Ik denk dat het in ieder geval wat anders is dan de doorsnee death metal 8) Wat betreft de zang, hij heeft een vrij unieke stem, en dat valt misschien niet bij iedereeen in de smaak, maar ik vind het heerschen, beter dan al die strato kloontjes qua zang in ieder geval. Wizard en Manowar vind ik ook geweldig ja, maar qua stijl vind ik dat Sacred Steel zeker wat toe te voegen heeft, en zeker niet "één van de velen" is. NP: Ballistic - Threshold Of Pain For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
Yeah! Ik hoorde op Kit al van een duitser dat ze weer bezig waren in de studio en inderdaad: April 5th 2004 And some more news already.... The release date for SACRED STEEL's fifth album ?Iron Blessings? has been pushed forward by one week, which means it will already be unleashed on July 19th ! It will be released as a Digipak including a bonus DVD, which will contain a video clip and a ?making of? feature. Hell yeah! Life doesn't get much better than this! |
|
Heh, ik heb een keer stomdronken er drie cd's van gekocht omdat ik dacht dat er Agent Steel stond. Wat een crap muziek is het zeg!!! I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Hoho.. De meeste Agent Steel fans (waaronder ik uiteraard) die ik ken kunnen het op zijn minst wel een beetje waarderen hehe. Welke heb je gekocht (waarschijnlijk die drie in een box?) Life doesn't get much better than this! |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |