|
Auteur: |
|
|
Zo te lezen lijkt het me gruwelijk kut. |
|
Praat dan niet... |
|
Zeg ga jij eens netjes dood |
|
Ik heb'm op m'n tradelist staan, en opeens wil iedereen'm hebben |
|
was deze band neit "our father" als je eht omdraait.. ik geloof dat dit weer zo'n christelijke grap is... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Maar gelukkig is de produktie wel overwaardeloos kut en brak. 11.45: restate my assumptions |
|
quote: Havohej is toch ook niet gristelijk, het omdraaien is misschien net zoiets als het omkeren van een kruis. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
het gaat neitr om eht omdraaien pipo... ik hoorde dat dit een christelijke band was.... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Lijkt me stug dat ze dan op de Domini Inferi site bij de links staan. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
jij je zin... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
En het lijkt me stug dat ik dan er een keer een cd van heb gevonden op Dunkelheit ... this user is dead |
|
En ze hebben een nummer "churchburner" ... was Fluisterwoud ook niet zo'n White Metal band? this user is dead |
|
quote: Ja, kijk maar als je het omdraait! Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaƮt point." |
|
stelletjes pipo's!!! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Kom nou maar op met de clue... one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Hmm rethaF ruO! Ikzelf vind het zeer goede muziek, ookal is het wat slecht geproduceerd. Het is opgericht door Urobach, uit de US en hij heeft met de hulp van verscheidene sessie-muzikanten een volledige CD gemaakt(en ervoor wat demo's) Ik heb eens in een interview gelezen dat omdat de doublebass kapot was hij een metalen plaat nam, hierop sloeg met een hamer, en dit gebruikt in o.a. Churchburner. Muziek waarvan je neigingen krijgt je oren eraf te snijden! |
Index / Heavy Metal |