|
Auteur: |
|
|
Krebs macht frei. Je kan me de bout hachelen! |
|
Heb ze 1x live gezien in Metropool, ik vond het vreselijk. |
|
quote: ik ook..vreselijk goed! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Zenial |
|
life zijn ze best goed, op cd zuigen ze |
|
lijkt me een grappige vrolijke live band cd is wel aardig maar niet het aanschaffen waard zoals wel vaker bij blije bands. |
|
Er zerft hier in huis 1 cd van rond en die is wel ok, zet em niet zo vaak op, maar als ie aanstaat is het wel leuk om te horen. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Live vond ik ze helemaal niets voorstellen, vond het wel grappig dat er viool in werd gebruikt, maar verder vond ik het niets. Misschien kwam dat ook wel omdat Hollenthon voor ze speelden en die heel erg goed waren. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
poep band. Een keer een gratis cdtje gekregen en na een paar nummers wist ik meteen waarom ik hem gratis had gekregen I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: mooi! geef maar door dan! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Naar mijn bescheiden mening speelt Eisregen oersaaie zaadmuziek die nog saaier is dan een zandstorting midden in de Gobi-woestijn. Enige connectie met nazi's is dat de bandleden ongetwijfeld (terecht) standrechtelijk zouden zijn gefusilleerd onder een strikt regime. Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com |
|
quote: Ik ben het helemaal met je eens. 't Voorcafé was ook behoorlijk vol tijdens Eisregen kan ik me nog herinneren. the only pleasure is pain |
|
Vorig jaar op Wacken gezien muziek mwa niet veel aan maar wat ze op het podium doen als show wat fout echt net nazi's samen gevoegd met de p.l.o. maar wel grappig. Half zat is ook maar weg gegooid geld. |
|
quote: Hehe, in de Baroeg was t net zo. T leek daar trouwens of iedereen voor Hollenthon was gekomen en niemand voor Eisregen en Siebenburgen. Wat natuurlijk ook volstrek begrijpelijk is. Want wat een verschrikkelijk slechte bak ruis met viool gejengel erdoorheen was dat zeg. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
In één woord verschrikkelijk. |
|
quote: Hollenthon heerste dan ook de pan uit. the only pleasure is pain |
|
quote: Haha, zeker weten ja. Overigens is Schirenc met Pungent Stench nog een stuk beter. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Ik denk dat het bovenstaande wel mijn opinie over deze band is. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: dat kan ik je niet aandoen I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: jawel hoor!! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
moeilijk te beschrijven hoe kut ik deze band vind signature |
|
Grappig genoeg is dit de eerste keer dat ik het wel okay vind. Waarschijnlijk omdat de viool aan de wilgen is gehangen. Maar mein Himmel, wat een slappe humor, met die akoestische gitaar en trekzak. En die drummer slaat in het echt ook zo lusteloos, als een natte krant. Kun je bijna niet horen spelen die gast. Neemt één paar stokken mee op tour, die ook al zo goed als kapot zijn. Nets aan de hand, gingen de hele tour mee. Gaffa, je weet. Geen vervelend nummer, al zal het bij één luisterbeurt blijven. Want het is en blijft een kutband. Ja hoor... |
|
Ik vind ze wel gaaf, op een niet al te serieuze manier. Ik zou ze zelfs live willen zien, moesten ze ooit in de buurt spelen. |
|
Nest. |
|
K vind hun oudere werk leuker dan dit. |
Index / Heavy Metal |