|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
het schijnt dat wachttijd op reactie op mailtje naar hem wel kan oplopen tot enkele maanden. Doom on In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 20-05-2006 18:13] |
|
miljaar, dit moet ik bestellen, Dé ontdekken (jaren na datum) van de maand!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! signature |
|
Als jij het kan vinden, post het hier dan, daverende man. |
|
will do uwe luchtigheid signature |
|
fijn hoor. |
|
Bij die Stijn kan je het bestellen dacht ik. Ik heb daar The Tome weggehaald. Het is wel even wachten voordat die luie Belg het daadwerkelijk opstuurt....troo d00m. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
ze staan op NDF ... beetje de moeite waard? I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Dit topic gaat over de Amerikaanse Hierophant op NDF speelt de Italiaanse Hierophant. Never have so many sacrificed so much for so few |
|
heerlijk... maar dank je wel! I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: https://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/3708683?hl=hierophant Ik heb de Italiaanse Hierophant 2 keer live gezien en de eerste keer werd ik behoorlijk omver geblazen. Tweede keer was wat minder, maar toen kende ik ze dus al. Maar live is het zeker de moeite waard. |
|
Dank! I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |