|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
4 oktober? nee ben'k er niet bij... dan ben ik al bij On Your Face fest in Hengelo |
|
quote:hey 4 oktober is niet de enige datum! Of woon je in Arnhem ofzo? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: tumour is de oudere engelse spelling, tumor de meest voorkomende, en met tumour hadden we nog meer last van spelfouten en cerebral tumor is ook de titel van een legedarische live bootleg lp van het headache label (ripoff van earache)!! grind on . . . . . . . cerebral tumor |
|
quote: nee ik woon in Vroomshoop! vlakbij waar Beukrock strax is... |
|
wie gaat er zaterdag nou allemaal beuken in arnhem bij the red chord en pyjama enzo? REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
|
aanwezig.... om te werken weliswaar.... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
ik hoorde dat ze ook in hoogeveen komen... was daar van waar? Nabua Vonveilla |
|
quote: Morgen spelen ze inderdaad in Hoogeveen. Staat hier wel ergens in topic. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
start moshing now! dit gaat me een partij lomp worden!!!! The Red Chord (usa) Pyaemia Beyond The Sixth Seal (usa) Caedere Darkdayrising Zaal open 17:00 uur Prijs: € 7.50 De Goudvishal - Arnhem http://www.goudvishal.nl -------------------------------------------------------------------------------- Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
yes, morgen 3 okt in podium hoogeveen.. maar dan ben ik al bij No Use in de melkweg |
|
quote: Gewoon in de auto stappen en zondagmiddag naar Leeuwarden gassen. Vroomshoop was het toch? Dan hoef je alleen maar door Drente. [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 02-10-2003 16:22] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Yes, nog 1 nachtje slapen! dit wordt HARD! Ga denk ik alle 3 de shows in NL incl. onze distro. Meneer van de goudvishal, is reserveren nodig? |
|
quote: Gaaf! kom je ook in Leeuwarden met je distro? Kun je dan mijn pakketje meenemen ? Ik maak het geld vanavond over. Ik heb vernomen dat de nieuwe BBTS uitgesteld is. Kan die dan nagestuurd worden ofzo?? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: nee..ik bewaar m'n geld wel voor de Undying shows! en Between The Buried And Me [ ...mochten die ooit eens komen...], die vind ik wel 100x beter! kheb ook geen auto trouwens hehe |
|
Nou ben ik wel benieuwd wie er gister allemaal in Hoogeveen waren. Aangezien er niet alteveel mensen waren.... Nabua Vonveilla |
|
quote: En hoe was The Red Chord?!?!! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
the red chord was erg strak, strakker dan op de cd, wat een drummer!. btss was niet erg gemotiveerd, out of hand van entombed was wel erg lekker, gave zanger (tevens gitarist/zanger in the red chord) dead by dawn is niet mijn smaak, ze houden wel erg van slayer, en zombie ritual van death ging erin als zoete koek. greyline was strak en hadden een lekker geluid, allen de rustige stukken boeiden me niet zo. cerebral tumor is altijd geweldig haha. ik ben natuurlijk subjectief, maar het ging lekker, we hadden een vette sound en de reacties van het niet in al te grote getale publiek waren absoluut positief, zo niet hysterisch...... grind on . . . . . . . cerebral tumor |
|
ik was dr bij hoor in de goudvis hal. ik vond het geweldig! BTSS schopte hard kont, pyjama was weer geweldig en tijdens the red chord heb ik alleen maar met open mond staan kijken. wat een vette band is dat toch.... een van de betere concerten die ik de laatste tijd bezocht heb. REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
|
Yep, The Red Chord heerschte ontzettend hard! Verder speelden *O'Hara, aardige hardcore band, niet meer niet minder. *Greyline, vette metalcore! Voor mij de verrassing van de dag ! Alleen de gitarist/bassist stonden iets te statisch voor zulke opzwepende muziek. *Darkdayrising, goeie "death/metalcore"-band. Speelden zowaar een Death-cover! *Beyond the 6th Seal, vond ik vrij standaard death metal. Wel heerschende lui btw! Was af en toe net stand up comedy. en nogmaals: THE RED CHORD HEERSCHT!!! FUCK WAT EEN FUCKING STRAKHEID EN FUCKING BRUUTHEID INEEN! "IT'S NOT GONNA BE ALRIGHT; IT'S NOT GONNA BE OK!!!" Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Oh ja en daarna nog ff bij Morblast weze kijken een paar kroegen verderop. Rob heuwmeuw, 't wieh echt bruuuht! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
waren jou dat die mij aansprak ofuuuh? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Yep that was me. Ik herkende jou nog van het Bolwerk. Heb je alle bands gezien in de Gloppe? Ik zag jou pas bij BTSS. Ik haal het de volgende keer trouwens wel uit m'n hoofd om mijzelf als bob op te offeren! Tyfus wat wordt je misselijk van die gore frisdrank zeg! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
jupe ik heb alles gezien elke band gezien(al was het van de eerste 3 bands de eerste 5 min) want toen vond ik er al gien flikker meer aan! toen ben ik maar naar zalen schaaf geweest daar speelde Mortuary I.O.D en de entree was gratis . beter dan dat o'hara *wat een kut band zeg Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Jij bent toch meer een thrash-freak?? Wat vond je van The Red Chord?? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |