|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Het wordt wellicht saai/vervelend, maar ook over Nortt is iets te vinden op http://www.vampire-magazine.com/reviews.asp?id=3264 Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Heeft iemand een adresje waar Gudsforladt nog te verkrijgen is? Krijg steeds meer spijt dat ik hem niet eerder gekocht heb, ondanks de prijs |
|
die box heb je het over? |
|
quote: jah |
|
Ik had Gudsforladt op LP en ook nog een 7" en ik geloof niet dat ik ooit eerder zulke saaie kutmuziek gehoord heb. Het is absoluut niet mijn ding. Te langzaam, te eentoning etc. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote: Ieder zijn ding inderdaad [Dit bericht is gewijzigd door Mark Z op 18-11-2004 10:41] |
|
Graven vandaga ontvangen .. lekker schijffie ... |
|
quote: Inderdaad leuk, maar Gudsforladt klinkt vele malen beter. |
|
Ik heb gisteren Gudsforladt mogen ontvangen! Alleen heb ik nummer 67 van 1000. Hebben ze die CD weer in een iets andere versie uitgebracht dan? Ik vind het zo raar dat ik zo'n laag nummer heb. De CD is immers al een hele tijd uit. |
|
Eternity Records heeft nog een paar Gudsforladt lp's. 12 euro p/s Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
Heb nu Hedengang opstaan, ook een lekker stukje muziek iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
En de nieuwe, "Ligfærd" is uit via THR. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote: Gaaf! |
|
't is weer een erg lekker schijfje geworden in de typische Nortt stijl. |
|
Gaaaf, maar eens bestellen binnenkort |
|
Ja, same here. |
|
Even wachten op het uitzendbureau 1000 euro for teh win!! |
|
quote: Binnenkort ook te verkrijgen bij Displeased. |
|
Jep .. maar eerst wat samples horen, Graven is wel geinig maar verveelt snel |
|
Zeer gave CD, heeft hier gisteren een paar rondjes zitten draaien. |
|
Iets bekend over een LP-versie? |
|
+1 signature |
|
quote: LP's zijn gay |
|
quote: Hm, ik heb nr 100, alleen staat er bij mij 'promo' voor. Waar dat op slaat mag Joost weten, want het is een overduidelijke vadsige digibook. Penumbra hoards ye, God of revulsion |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |