|
Auteur: |
|
|
Regio: Hasselt - Maastricht [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 02-09-2003 12:00] |
|
Panchrysia was toch die die Immrotal cloon ? Of verwar ik nu wat? |
|
Maak er even BELGISCH-Limburg van voordat onze Tjokkefoll-brigade het straks weer niet kan vinden... |
|
Ja, daarom dat ik erbij schreef: regio Hasselt (= BEL) - Maastricht (= NL). Diepenbeek ligt tussen beide steden in Belgisch LB. |
|
beetje ver van de bewoonde wereld, dus ik zal er niet zijn "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Antarctica? |
|
quote: das ook ver, limboland ook "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Panchrysia is nou niet bepaald death metal... one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Nee, Panchrysia speelt moderne snelle black metal. Ik had het ook beter in het "onderwerp" gezet om smartasses zoals jij snel af te zijn!!! Te laat dus!!! |
|
DEVOURED speelt old school death metal. Mid tempo en diep. CULPABLE HOMICIDE heeft net hun tweede demo uit en speelt technisch death metal met een origineel tintje. EXCESS OF CRUELTY raait al van begin jaren '90 mee in de underground. Toen grind en nu agressieve Gothenburg death metal. Al een cd uit op Shiver. PANCHRYSIA speelt snelle en kille black metal, met idd invloeden van EMPEROR en IMMORTAL. Vlak voor het optreden zullen de opnames voor hun tweede album gereed zijn dat zal uitkomen via Soulreaper/Goodlife. |
|
I'll be there for sure!!!!! |
|
quote: 't Is oech geroaije of ich kom oech hoaleh! |
|
quote: gij wit mich nie woene moehahahahahaha |
|
quote: Helchteren. |
|
quote: whiiiiiiiiiiiiiiii... da's veel hé, Helchteren is VERY HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUGE moehahahahahahaha |
|
Waarom staat hier nix over Callenish Circle?zij zijn toch wel absoluut de trots van Limburg?!?!wie is het met me eens? |
|
quote: eeehhh omdat die hier niet spelen misschien...? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Zeker wel...ok niet heel vaak...maar heb ze 2 maande gelede hier nog gezien! |
|
quote: Als je nou gewoon ff de eerste post leest... |
|
zaterdag is't weer zo ver!!! het najaar begint en dat word dus trug concerten afschuimen!!! I'll be present at this gig |
|
Ik ga in ieder geval, maar ik heb geen idee hoe ik thuis moet komen. Tot hoe laat duurt dat eigenlijk? |
|
Bumping this one again! |
|
Zaterdag Detonation, The Quiescent & Welkin Gaan daar nog mensen heen? |
Index / Concerten |