|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Zeer terechte bump, vandaag pas ontdekt, wat een heerlijke band! |
|
quote: Op Roadburn gingen er wel geruchten, en nee, ik heb geen bron www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Enige tijd terug werd deze foto gepost van de overgebleven leden: Dat samen met, kennelijk, wat vage Facebook posts van een van die lui voert de geruchten inderdaad wel. Zou erg mooi zijn. |
|
Oh dat zou ZO vet zijn! |
|
Ik krijg een beetje jeuk van die reunies en van bands die één specifiek album spelen... Neemt niet weg dat hun platen ronduit geniaal zijn! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
gewoon ff omhoog schoppen. deze band mag gewoon nooit vergeten worden.... Ik denk dat heel hun repertoir wel op youtube staat |
|
Zeker. |
|
Nog maar een keer dan. [video niet meer beschikbaar] Deze kende ik nog niet. Toch eens naar dat demo/live werk zoeken. [Dit bericht is gewijzigd door Nimbus op 01-02-2015 14:08] |
|
|
|
in de categorie "goed nieuws": https://www.nme.com/news/music/sludge-metal-legends-acid-bath-to-reunite-after-28-years-for-sick-new-world-festival-3803481 en nu maar hopen dat ze ook hier komen optreden! “If you think the economy is more important than the environment, try holding your breath while counting your money.” – Professor Guy McPherson |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |