|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
bist un skat jer Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
gah vut jeh Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
no, ik gae is effkes naor de kommer, daar is't konkeltoid |
|
ik duk su oek maar efkes mien nest in he mien nocht jeh,nog efkes slayur opzetten -kill again en dan gaat deze boer sliepe Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
noe weltrust'n daan (dubbelzinnig ). dan gaot dieske west-fries oek maar effies zien bed induuken |
|
oant moan jer Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
oat moean! moer ik kan da nie wegzon, arboijt an de winkel. ONTOPIC! |
|
aohntofik "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote:Juist! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Leuk idee Zal ik dat ook ff doen met alle bands die ik heb gedownload van de week! Dit slaat nergens op. |
|
argh!!!!!! the antichrist |
|
|
|
hehe, vind net op een oude harde schijf een live clip van Slayer - Necrophobic (live 1986) ziet er best gaaf uit, zitten "security" lui op de rand van het podium, en laat iedereen crowdsurfen, en ook gooien ze soms met de crowdsurfers, erg gaaf, iemand interesse (zekere server?) |
|
waarom spelen ze ook nooit eens iets van Divine Intervention?? ik vind dat echt wel een van de beste platen van Slayer met0l! |
|
omdat jij een van de weinigen bent |
|
quote: nee, nou dus helemaal niet meer. voor narsil en dwaallicht, een setlist van slayer van dynamo, eindhoven 28-5-1985.(bootleg die ik heb): - hell awaits - agressive perfecter - captor of sin - praise of death - haunting the chapel - final command - crypts of eternity - necrophileac ( I feel the urge, the growing need to fuck this sinfull corpse ) - black magic - die by the sword METAL MASSACRE AT EINDHOVEN "a trip to hell in 46 minutes" [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 14-07-2003 22:21] Oud Vuil. |
|
quote: "Dittohead" is wel een slayer's beste nummers. |
|
quote: Ben ik de laatste 3~4 weken ook volledig van mening! (En Show No Mercy zelfs nog meer "maar dan op een andere manier") [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 16-07-2003 3:54] |
|
quote:Buiten het feit dat ik hier ook wel oren naar heb, lijkt het me logisch dat er zoveel Hell Awaits materiaal gespeeld wordt aangezien Reign in Blood nog niet uit was toen.. Daarna is het met Hell Awaits een stuk verder bergafwaards gegaan.. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |