|
Auteur: |
|
|
Hm, twee dingen: 1. je zit op een verkeerd sub-forum en ik denk dat een van de moderators dit topic zal verplaatsen. 2. ik zoek zelf nog naar een drummer, maar meer in de stijl van trage Morbid Angel, Candlemass. Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com |
|
ok sorry voor op t verkeerde forum te zijn. Morbid is ook snel hoor!Ook gave muziek trouwens. Enne als je omgeving zaandam zit mag je me persoonlijk mailen dan zit er misschien wel iets in.... Wie weet. Doen! Het noodlot is er voor iedereen! |
|
Ik zoek een black/death metal band om in te drummen!!! Een serieuze band waarbij de muziek op nummer 1 staat. Stijl: Dark funeral, myrskog, dying fetus. Kortom: snel, hard, en doorbeuken. Voor andere vormen/stijlen sta ik ook open. Ik zoek alleen geen technisch gedoe met lastige breaks e.d. Graag in de omgeving Alphen aan den Rijn. In ieder gaval iets hier in de regio, buiten zuid-holland valt af. Optredens lijken mij ook leuk, maar niet te vaak. 1x per maand vind ik meer dan voldoende. Ook belangrijk: ik wil niet teveel geld aan de band spenderen, dus ik betaal niet mee aan demo’s e.d. Over mijzelf: 19 jaar oud, redelijk wat bandervaring, nog niet zoveel podiumervaring. Voor meer informatie zie de site van mijn laatste band: http://listen.to/imothep Serieuze reacties via mail graag: visfreak@hotmail.com blasten, double-bass, en dat zo snel mogelijk!!!! |
|
|
Index / Heavy Metal |