|
Auteur: |
|
|
ja ken zijn naam jah Do androids dream of electric sheep? |
|
nooit van gehoord, ik let ook niet op de mensen die het produceren moet ik je zeggen "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Kijk ook nooit naar de naam, maar hij heeft wel behoorlijk wat goeie cds geproduceerd! Wow, zelfs Ratos de Porao? Band zit in Brazilie dacht ik. |
|
harris heeft verschrikkelijk veel klassiekers geproduceerd vandaar het topic. Ik vind dat sij echt een jaren 80 held is, maar ja het is inderdaad "maar" een producer! |
|
quote: een beetje producer kan een plaat maken of breken. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Nog nooit van de goeie man gehoord, maar met deze platen is hij OK in mijn boek! |
|
Yep, Harris Johns heeft meer gedaan voor METAL dan menig puber die denkt true black te moeten zijn zoals die talentloze imbeciel onder Absurd. En inderdaad, zijn LP's hadden per band hun eigen sound, iets wat vandaag de dag niet meer vanzelfsprekend is. Ik bedoel, al die fucking power metal bands hebben precies hetzelfde, nichtigerig clean geluid of het nu Kamelot, Rhapsody of Hammerfall is. Waarschijnlijk wisselen die bands naast hun anus-pluggen en SOA's, ook hun sound-manuals met elkaar uit. Ik stel voor om een standbeeld van de beste man Harris Johns te plaatsen, bij voorkeur in Dortmund vlak voor een ziekenhuis (kunnen die zieken lekker bangen), of vlak voor de ingang van een verdomde moskee. Meneer enforcer, voor de goede taal die u op dit topic uitkraamt verdient u wel een biertje van me. Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com |
|
LOL dat standbeeld staat me wel aan, de man verdient het gewoon! Ik moet nog een plaat horen van hem die slecht klinkt, zelfs het debut van Tankard dat in 3 dagen opgenomen en gemixed is klinkt redelijk goed. Hij heeft ook wat helloween platen gedaan, die idd een stuk beter klinken dat om even in Bonobo's woorden te blijven de nichterige power metal CD's die nu in grote getalen uitgebracht worden. Voor blijft het echter de thrash producer #1 check zijn homepage eens om al de metal historie tot je te nemen! De soundlab studio's in Berlijn daar is het allemaal gebeurd! http://www.spiderhouse.de/ waarom zetten we het stanbeeld niet op de plaats waar nu die moskee staat LOL! |
|
trouwens nog een leuk detail satriani heeft the eyes of horror van possessed geproduceert "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Weet ik, Jeff waters van Annihlator kreeg de vraag of hij Beneath the remains van Sepultura wilde produceren, maar omdat ie de klus te ver weg vond heeft ie "product of society" van DEFIANCE geproduceerd, en band die toch wel vergeten is AHHAHA, die zal nog wel eens spijt hebben! Tevens heeft dave Mustaine "refuge denied" van SANCTUARY geproduceerd. Ik vind de productie van "eyes of horror" trouwens behoorlijk tegenvallen! seven churches is nog steeds veruit de beste possessed IMO! |
|
Yep, Joe Satriani heeft met de productie van The Eyes of Horror de mannen van Possessed een slechte dienst bewezen. Het gitaargeluid is veel te dof en er is niets meer te horen van de razenij die zo evident was op Seven Churches. Ik moet zeggen dat ook Beyond the Gates na zoveel jaren beter klinkt dan het zoveelste karakterloos bandje van tegenwoordig. Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com |
|
Tja, dat vind ik ook, ik koop in 9 van de 10 gevallen oude CD's uit de jaren 80 en begin jaren 90.... er komt zelden meer een plaat uit die echt de moeite waard is, en vaak betreft het dan een oude band, er zijn weinig nieuwe bands die kunnen tippen aan die ouwe shit. En helaas werken de karakteroze maar vette peroducties van tegenwoordig daar niet echt aan mee, ik bedoel al die drums van tegenwoordig hebben mer weg van een drumcomputer! Het was toch veel fijner om Gene HOghlan echt te horen beuken op zijn snare! |
|
Dat klopt, het aantal nieuwe bands dat mijn duivelse hoofd doet bangen wordt steeds kleiner. Het is dan ook die verdomde karakterloosheid (99% van al die nichterige power metal bands, zogenaamde true black metal amateurs die Darkthrone willen klonen met compleet zwakzinnige riffs en teksten, slappe retro-thrash) totale gebrek aan integriteit (ik bedoel hoe kun je een geldverslindende instelling zoals Cradle of Filth nou serieus nemen) en slechte muziek in het algemeen die mijn metalen hart doet terugverlangen naar de machtige jaren 80/begin jaren 90. Dood aan power metal! Dood aan slappe true black metal en hun idiote, elkaar napratende volgelingen! Dood aan gladde retro-thrash! Dood aan nu-metal! Dood aan grindcore! Zo, ik begin de week goed. Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com |
|
En toen kocht ie de nieuwste Britney Spears plaat........ KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Yep, om die aan jou te schenken, puberale anus-luis. Even serieus, waarom ga je zelf niet die CD kopen samen met de package-uitgave van de nieuwe Hammerfall? Je zult zien dat die precies past in je homo-reet. Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com |
|
Zo te zien werd er een gevoelige snaar geraakt. Volgens mij vind jij het gewoon lekker om op de ritme van Hit Me Baby One More Time in de darkroom van je plaatselijke Gayclub gefist te worden. En wat die Hammerfall CD in me anus betreft wacht ik even totdat jij kan vertellen hoe die past. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Hoe vaak heb ik dit al gehoord hier.... Weer iemand die zich druk maakt om niets My pain is constant and sharp. I do not hope for a better world for anyone. In fact I want my pain to be inflicted on others. I want no one to escape |
|
quote: Denk dat de inbreng van een producer nog wel eens onderschat wordt; een man als Scott Burns is van onschatbare waarde geweest voor deathmetal begin jaren '90 al denken die Darkthronedroopy's er vast anders over. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Zeker met je eens, al hoewel Scott weinig ruimte overliet voor de bands hun eigen geluid, Ik bedoel veel van zijn DM platen klinken erg vvet maar allemaal hetzelfd LOL! je hebt ook nog mensen als Terry Date, Alex Perialas, Brian Slagel, Bill Metoyer, Horst Mueller, Ulli Posselt, Andy Classen, Guy Bidmead etc etc..... Allemaal goede metal producers! |
|
Andy Classen, die vette Teuntoonse Bratwurst met zijn lelijke vriendin, verdient een standbeeld voor de productie van Rebaelliun's Annihilation. Naar mijn mening DE best geproduceerde blastdeath plaat in de geschiedenis sinds de oerknal. Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com |
Index / Heavy Metal |