|
Auteur: |
|
|
Deicide en Finntroll zijn wel vet, maja... weet het nog niet. |
|
WAAAAAAH! VET! FREEZE |
|
FINNTROLL , ben present, moet nog eens ene drinken met die mannen zoals die keer na het optreden van WT (die zoooooooogen op G, maar dan wel nog te pruimen waren), was lachen De rest van de affiche is ook heel erg vet, dat beloofd voor de dag erop [Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 12-07-2003 21:52] Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLĂINTE |
|
Goede bands Vooral Misery index kick ass |
|
quote:ligt dat nu aan mij of zijn minstens de helft van de band onder contract bij Nuclear Blast? Toffe line-up btw, dit jaar ben ik er zeker bij! DESTRUCTION! |
|
quote:Ik ga denk ik ook wel FREEZE |
|
quote:Ik zal het vrouwtje dan ook maar even meesleuren |
|
quote:Cool FREEZE |
|
Zo dan! -loopt vast naar Tilburg met rugzak en tent- What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=535945 is al een topic over "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Kijk, Sadus en Destruction.. zo hoort het |
|
Hehehe... had niet anders verwacht, weer een deels bagger line up en de rest al te vaak gezien.. zou alleen SADUS wel willen zien. .. fuckin' hell .. wist niet eens dat die lui nog actief waren.. weet iemand of dit nog steeds de originele line up is enzo?? |
|
Originele line-up weet ik niet. Ik heb Sadus vorig jaar september in de Baroeg gezien, dat was de Reunion tour. Het was vet.... latere nummers zogen wel behoorlijk en ze baalden een beetje dat het publiek de hele tijd om oude nummer schreeuwde, maar goed, ik ben toen behoorlijk uit mijn dak gegaan. Ik vind de rest van de X-Massfest line-up behoorlijk slaapverwekkend, als ik zo de bands bekijk zal Sadus wel aan het begin in het kleine zaaltje gepropt worden. Nile is niet meer wat het geweest is live, Deicide is een grap tegenwoordig, Destruction & Nasty Savage geloof ik niet meer in en de rest was zelfs op oude platen al niet meer hetero te noemen. Jammer . Wat een teringzooi toch met dat Mojo. Oh ja, en wat de hel is DEW-SCERWED? Bedoelt men DEW-SCENTED? |
|
Huilen met de pet op, zoals wel vaker de laatste jaren. Maar ach, we gaan toch, moeten zelfs. |
|
ik zal er ook wel weer zijn dacht ik zo. zitten wel aardige bands tussen, maar echt bijzonder is het weer niet. |
|
Zie link van Arrebar. |
Index / Concerten |