|
Auteur: |
|
|
HEEEEEEEEEELLLLLLLLLPPPPPPPPP!!!!!!!!! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Trek je eigen conclusies zou ik zeggen. |
|
Dit is focked...waarom gaat de kaartverkoop dan gewoon door?..STERF BIN LADEN!!!! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
oops...again, sorry I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Okey...zoals we allemaal wel weten is het nu verzet naar dinsdag 12 februari. Het is inmiddels uitverkocht maar ik heb het kaartje nog van de vorige keer . De line up is (waarschijnlijk) Vicious rumors, Blaze, Savatage. Wie gaan er heen? (zit er weer een ZM-meeting in?) I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Het is wel een tering end reizen voor onzer allen Mad Maikie. Maar ik ga toch heen met de gitarist van mijn band. Alhoewel ik ENORM van baal dat Symphony X er niet bij is. Want van dat Blaze heb ik niet zo'n hele hoge pet op. Ben op zijn zelfverheerlijkende site geweest Maar goed, Savatage rules!!! Mad Maikie |
|
Ik ga in ieder geval met Darkangel er heen... en dat Viscious Rumors speelt in het voorprogramma hoor ik nu voor het eerst, effe die oude platen van zolder halen... Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
ik ga naar savatage in 013. ik had dat ooit een een half jaar geleden aan een maat beloofd. ik dacht dat hij het wel vergeten zou zijn maar pas geleden deelde hij mij mede dat hij kaartjes had gekocht . alle andere vrienden hadden al afgezegd dus ik kan niet weigeren. nouja, als ze veel materiaal van hun eerste paar cd's spelen hoor je mij niet klagen want die zijn wel erg goed. en Vicious rumors vind ik ook niet slecht dus zo erg is het ook weer niet. |
|
Ok...gisteren was dus errug vet. VR en Blaze gemist maar goed, Savatage speelde lang dus mij hoor je niet (veel) klagen. Die nieuwe zanger kan best goed zingen maar moet gewoon dat hoge gejodel achterwege laten omdat dat gewoon niet bij die nieuwere Savatage nummers past. Maar voor de rest was de band goed op dreef. De zaal was kompleet afgeladen (uitverkocht) waardoor je geen poot kon trekken. Dit bracht wel met zich mee dat ik me helemaal dood heb geergerd aan de biercouriers. Mensen, doe me een lol en ga pas na dat een band heeft gespeeld bier halen. Niet tijdens want ik heb nog geen moment rustig kunnen staan omdat allerlei eikels zonodig naar achteren moesten lopen om bier te halen. Conclusie: Savatage Biercouriers I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
savatage in 013 was ook goed. Ik ben geen echte fan en vind dat ze teveel ballads spelen maar de muzikanten waren wel erg goed. Vooral de sologitarist is zeer goed. Ook grappig is dat ze dani op vocals hebben (zonder corpse-paint en ik bedoel dus de dunne zanger, niet de dikke) . Vicious rumors vond ik zelf supergoed. Ik ken alleen maar de eerste twee cd's van hen en die zijn ijzersterk. Daar speelden ze gelukkig ook materiaal van. Ook de nummers die ik niet ken vond ik goed. Daar moet ik dus ook wat materiaal van zien te krijgen. Overigens speelde Kerry King bij Vicious Rumors op bas gitaar. Kijk zelf maar: http://www.viciousrumors.com/ Blaze vind ik niet geweldig, beetje moderne N.W.O.B.H.M. Die Blaze is wel een fanatiek manneke en dat was wel weer leuk om te zien. |
|
Het was verdomd druk gister in H. jezus maar als je geen last wilt hebben van biercouriers moet je goed vooraan gaan staan, daar staan de gasten die het wel laten om te gaan drinken (het idee alleen al) ik stond dus vrij vooraan en wat gaaf... mooie nummers en een scala aan gitaren de revue zien passeren. En darkangel had de eer om door Jon te worden uitgeroepen tot mooiste vrouw van de avond (maar ze zat dan ook stiekum met um te flirten)... Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Ja, ook ik was er. Twee uur gereden en een mooi plekje gevonden. En ook ik ga mijn gal spuwen over die lompe, achterlijke, ruim 100 kilo wegende, stompzinnige boerenkuthufters met hun IQ beneden 0 die inderdaad het belangrijker vinden om bier te halen/zuipen in plaats van naar de band te kijken. Wat een stompzinnig gekut zeg. Normaal verlaag ik me niet tot dit soort gescheld, maar dat ik door twee uur rijden terug de oertijd in schiet verbaast mij enigzins. Mad Maikie |
Index / Concerten |