|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Ehmz, het is toch altijd al zo geweest dat cafe's enzo een bepaalde sluitingstijd hebben? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
avond klok, hebben we in nijmegen geen last van hoor..... |
|
In mijn 'stamkroeg' in Kerkrade hebben we een middagklok, zo rond 12 uur word het toch altijd langzaam tijd om te gaan. Elk weekend raak daar, 9, 10 of 11 uur is geen uitzondering. Het is dan ook nogal een vage 'criminele' tent, maar wel nooit ruzie. Soort zoekt soort misschien? Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Euhm.. in Vlaardingen gaan alle cafes om 02:00 dicht en bij discotheken is het volgens mij om 05:00 afgelopen.. Gemeentelijke regels en die bestaan al heel lang.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: Zit hier niet gewoon één en dezelfde organisatie achter die gewoon zegt dat het rond die tijd afgelopen is? Om nou direct uit te gaan van een of ander rampscenario. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
Hier zijn ook regels, maar de politie durft niet bij Apollo, waar ik altijd zit, naar binnen te komen, omdat ze dan waarschijnlijk naar buiten worden geschoten. En dat zijn geen stoere verhalen. All Cops are Bastards! Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Klachten van omwonenden,was zelfs geen sprake van,daarvoor lagen de locaties véél te ver van de bewoonde wereld én hebben ze een rustig publiek. Toch hing er een bordje met ' op politiebevel wordt deze fuif om 4.00 stilgelegd.' Ik snap er echt niks van...of is dit gewoon Belgische hypocrisie? Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
quote: En waarom is dit precies hypocriet? The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: Gewone standaard regels voor feesten enzo... is overal. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Vroeger,ik spreek van zo'n 5 à 10 jaar geleden,gingen ze gewoon door tot de zon opkwam. En nu ineens mag dat niet meer? Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
quote: Mischien kom je wel gewoon in de verkeerde gelegenheden. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
het woord avondklok is ook een beetje raar, een klok die het alleen sávonds doet vind ik vrij nutteloos. Oud Vuil. |
|
Nee hoor,begint stilaan een algemeen verschijnsel te worden! Onlangs nog met mensen gepraat die helemaal niet naar metal of new wave luisteren zoals ik en die beweren net hetzelfde. Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
quote: In Leuven nog wel hoor. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Ja en toen? The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote:1 voordeel: je wordt er 's ochtends nie wakker van |
|
*lacht even bij repliek van Jenje* Ik hoop alvast dat dit niet te algemeen wordt,want ik wil toch een drietal keer per jaar willen doorgaan tot op het bot...en voor de rest rustig aan,want ik ben geen 19 meer (en dat zal ik geweten hebben,nog altijd wazig van de afgelopen twee dagen dansen en drinken) Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
hier in Tilburg gaat alles om 4 uur dicht, dat vind ik op zich wel okay. no text supplied |
|
In Staphorst gaat alles om 1:00 dicht (qua kroegen en discotheek).. Waarom? Op zondag mag niemand werken.. Ze mogen blij zijn dat het nog tot 1:00 open is i.p.v. 12:00... (Strenge refo's) I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote:zie de illegale feesten te vinden |
|
quote: gewoon preventief ruimen die refo's no text supplied |
|
quote: Haha, dan hou je een leeg dorp over... En dan?! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: anders kom je in veenendaal wonen, ook christelijk, maar hier word meer gedoogd. een beetje nederland in nederland, zeg maar. Oud Vuil. |
|
Er wordt gedoogd? Yeah right.... Weet je nog dat ze in VEENENDAAL het uitgaan op zaterdag om 24.00 wilden afkappen omdat je anders op de dag des Herens uit zou gaan? Nou Wim? Weet je dat nog? Dit slaat nergens op. |
|
In de BBQ in Oostende is er van een avondklok geen sprake, gewoon wanneer er haast geen volk meer is begint de opsluit Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |