|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Hij is eindelijk (na zo'n twee jaar) uit: WARLUST - "TRENCH WAR" Hij kost 11 Euro (incl.verzendkosten) De geinteresseerde kunnen mij mailen: cis_m_silenosz@hotmail.com Maar hij is ook te verkrijgen bij REGIMENTAL RECORDS. www.regimentalrecords.com edit: overbodige hoofdletters uit de titel verwijderd. [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 25-08-2003 12:02] "Only the dead have seen the end of war..." |
|
ok maar dat is dus geen nieuwe? Ik dacht dat Warlust niet meer bestond. |
|
quote:dat betekend nog niet dat er geen cd's meer van uitkomen, noob |
|
Warlust bestaat inderdaad niet meer, maar ze hadden voordat ze uit elkaar gingen een cd opgenomen, en die wilde Regimental Records graag uitbrengen, dus zodoende... Maar het heeft door omstandigheden lang geduurt eer die eindelijk klaar was. "Only the dead have seen the end of war..." |
|
hehe ik vind hem zeer goed. |
|
quote: Je hebt mail! Verval & Leviathanica. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Hm, Final War bevatte een verdomd goed staaltje black metal van de ruigste soort. Ik ben benieuwd naar dit stukje post-mortem. Op Sauron na heeft nog geen enkele Nederlandse band zo bruut black uit hun verdorven zielen geperst. Toch wel jammer dat de band niet meer bestaat. Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com |
|
The Final War is idd een geweldige plaat, heerschende drums! De trage passages vind ik ook meer dan goed. |
|
Warlust was om twee redenen extra dodelijk: 1. Ze repeteerden hun riffs niet tot het eindeloze (veel overbodige black metal bands schrijven slechts idioot saaie riffs om die dan 50 keer te herhalen; saaie riffs goed spelen kan alleen Darkthrone), maar kwamen met veel duistere afwisseling. 2. Final War was degelijk geproduceerd met veel KRACHT. Het is immers verschrikkelijk gay om de studio in te gaan met twee tientjes om 2 riffs voor 4 nummers op te nemen. Dat is volksverlakkerij. Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com |
|
Ook op Metal markets |
|
quote: Echt bruut, ik zou er zo nachtmerries van krijgen! De enige heersende Nederlandse black-metalband is nog steeds Fluisterwoud Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
quote: Man, je moet 'ns weten hoe vaak mensen daarover zaten te ouwehoeren! Dat Warlust niet goed was omdat de muziek zogenaamt "niet klopt" Ik vind "Trench War" persoonlijk een stuk beter dan "The Final War"! Naar mijn menig is tie aggressiever. AERODIS -> "Ik vind hem goed" Heb je 't over de cd? "Only the dead have seen the end of war..." |
|
"Sterf Christenhond!" http://www.regimentalrecords.com/warlust01.mp3 Ik heb nog een paar cd's over, mocht je interesse hebben stuur dan ff een mailtje: cis_m_silenosz@hotmail.com En anders kan je terecht bij www.regimentalrecords.com "Only the dead have seen the end of war..." |
|
heb em hier naast me liggen en ik moet zeggen dat ik aangenaam verast ben, door het gebruik van samples en ziekere vocalen dan op final war heeft het een hogere vorm van sfeer gekregen dan menig bm band voor elkaar kan krijgen tegenwoordig...vooral de overgang en afwisseling in de riffs hebben hun kracht niet verloren en zelfs versterkt sind de vorige cd We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: Je hebt mail. Je kan me de bout hachelen! |
|
Hij is gaaf! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
heb het ding gehoord in de Ground zero studio waar die is gemastered.. ik von der niks aan... al moet ik wel zeggen dat ie bbeter is als die eerste cd.. Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Vanavond heb je mail terug, ik moet even overleggen met Nocturnasz (drummer)want wij hebben geen promo's en nog maar een paar cd's... "Only the dead have seen the end of war..." |
|
Als er nog mensen zijn die nog een exemplaar willen hebben en TSATHOGGUA heeft ze niet, meer dan kan ik wellicht nog wel wat regelen via Troll. [Dit bericht is gewijzigd door lord Kaas op 25-08-2003 13:43] |
|
quote: Ok. Ik zie het dus wel vanavond in je mail. Ik wil dat schijfje vol oorlogsgeweld wel op de een of andere manier. Je kan me de bout hachelen! |
|
Heb Trench War nog maar sinds kort hier liggen. moet ik zeggen. |
|
ik zag em laatst liggen in de music machine in sittard. meteen gekocht en in een woord BRUUUUT |
|
Ik hoorde gisteren van een vrij betrouwbare bron dat er een nieuwe versie van Trench War aankomt. Als ik het goed begreep is de gehele CD opnieuw ingespeeld en is het resultaat nu nog sneller, vetter en strakker. Als extra'tje zullen er ook Pestis (post-Warlust) nummers op deze CD verschijnen. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Nog sneller??? Op je knie en pijp voor genade! |
|
Pfffff.. Neem dan gewoon een nieuwe cd op.. Wat een onzin zeg. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |