|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: geweldig die smurfen! |
|
Drankschaken: Je koopt bij Large zon schaakbord met whiskeyglaasjes als schaakstukken en gaat schaken, ieder schaakstuk dat geslagen wordt moet leeggedronken worden. Suck on this |
|
Leuk al die spelletjes, maar er gaat natuurlijk niets boven het onovertroffen stropdaszuipen THE BATTLE OF THE TIE. Opzet: Alle deelnemers dragen een stropdas, Schroef deze met het uiteinde vast aan de bar. Laat enige lieftallige dames checken of de deelnemers geen luiers dragen, en beginnen maar. Alle deelnemers drinken elke 20 minuten 1 Grolsch beugel (of ander bocht, vul zelf in). Een deelnemer is af wanneer hij, 1. moet pissen. 2. de zaak onder kotst. 3. zich begint af te trekken of 4. het tempo niet meer kan bijbenen. En de deelnemer met de grootste blaas is de winnaar! Ik begrijp wat je bedoeld, het is ook goed dat je het zegt, maar daar gaat het nu niet om. |
|
wtf heeft aftrekken met zuipen te maken? "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: hou je gewoon aan de regels en niet aftrekken http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
quote: Het mag gewoon niet. Punt Ik begrijp wat je bedoeld, het is ook goed dat je het zegt, maar daar gaat het nu niet om. |
|
quote: Vergeet er ook niet bij te zetten: "Tegenspeelers mogen niet vermoord worden" Mag vast ook niet "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: of degene die het meest over zich heen gooit? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Wij deden altijd gewoon op de playstation Tekken tegen elkaar verliezer moet een glas op zuipen. 3 wins op een rij is een fles opzuipen en doorgeven. Wij werden er altijd goed zat van. En het bierspel natuurlijk. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Drank spellen? Dee eR Aaa eN Kaa; DRANK Proost! http://www.scrotum.tk Überhammer |
|
quote:worship Leuke drankspellen zijn idd kaartjeblazen, en de 'pietjesbak' maar dat reglement ga'k hier niet uitleggen [Dit bericht is gewijzigd door IronGlory op 17-11-2003 19:54] Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Het bierspel flesje jenever, kratje bier, who needs a game, is al leuk zat. Wirf ihn höher, ferner, weiter, Stürm empor die Himmelsleiter. Häng ihn-an den sternen auf! (Nietzsche) |
|
quote: Die grap is geloof ik al gemaakt "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
wij speelden ooit "nuffen" ofzo.. begin met tellen... ik meende dat je bij elk getal dat in de tafel van 8 valt, bij elk getal met een 8 erin en bij elk tiental "nuf" in plaats van dat getal moest zeggen Fout = glas sterke drank naar binnen gooien Vooral als iedereen aardig zat is erg leuk.. op een gegeven moment haal je de 10 niet eens meer Jammer trouwens dat dit topic niet "drank en drugs spelletjes" heet anders kon ik iedereen van harte het "dronken kikkersprongen maken terwijl je een trek van een joint binnenhoudt" aanraden. Sprong 6 haal je niet eens |
|
quote: Wedje leggen ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
sure Dit is namelijk dé manier om flauw te vallen.. NUCHTER sprong 10 halen is al redelijk uitzonderlijk.. |
|
Drank is niet om mee te spelen! Stelletje ketters! Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Nee het is ook de bedoeling dat je een pleeborstel in de drank steekt en daarmee de mensen bevochtigt ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Oefening baart kunst ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
het "Ik heb nog nooit..." of "Ik heb al..."-spel. Met hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Men neme elk een pint, glas sterke drank, wijn(wordt je wel vlug slecht van), eender wat. Je gaat de kring af. Elk op zijn beurt zegt "Ik heb nog nooit...." of "Ik heb al..." Je vult zelf in wat je al of nog niet gedaan hebt. vb. Ik heb nog nooit met een parachute gesprongen. Al degenen die dat wel al hebben gedaan drinken hun glas leeg. Hoe meer drank, hoe pittiger de details die je te weten komt!!! Llie n'vanima ar' lle atara lanneina |
|
quote: ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
jammer dat je deze spellen niet online kunt doen http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
quote: Ik heb bier ik heb jij begint [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 18-11-2003 0:14] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |