|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik zit weer eens Intense te luisteren van deze heerlijke duitse death metal band. De band bestaat al een aardige tijd en ze hebben dan ook al een fiks aantal platen uit. In duitsland zijn ze al behoorlijk bekend maar in Nederland dus nog niet. Hier moet natuurlijk iets aan gebeuren Dus voor iedereen die van behoorlijk lompe maar toch ietwat melodische no nonsense death metal houdt. Probeer het eens! www.obscenity.de voor mp3's kun je hier zijn: http://www.obscenity.de/main_mp3.html [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 15-07-2003 12:34] |
|
quote: misschien kunnen ze met epica op tournee Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
Ja, Obscenity is vet! Alleen geen band om meerdere cd's van te hebben. Human Barbecue vind ik een überheerschende cd, maar Intense en Cold Blooded Murder staan inmiddels op mijn tradelist (as well as een Cold Blooded Murder TS). Die ga ik iig zeker aanschouwen op Wacken! |
|
raar, ik vind juist cold blooded murder en intense heel anders klinken. Vooral intense vind ik echt een heersch cd. Maar ja, smaken verschillen. En ga ze zeker zien. We hebben nu 3 keer met ze gespeeld en het is zeker een vette live band! |
|
ga ik es bekijken dan, bedankt voor de tip! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
beukende plaat die intense, doet me zo nu en dan aan monstrosity denken. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Hmmm, ik weet het niet. Ik vind zowel Coold blood murder als Intense bijzonder smakelijk klinken. Thnx Raj! The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
Heb ze gezien in het voorprogramma van Six Feet Under... Jammer dat 't geluid zo slecht was in 't begin, daardoor kwamen ze niet echt goed uit de verf, maar ze klonken zeker bruut!! Op Wacken ga ik ze zeker weer zien, en hopelijk genieten! ..."Hate can only create more hate"... |
|
zou het dan eindelijk gaan lukken met mijn obscenity promo campagne? |
|
quote: Ik denk het, ben er aardig weg van moet ik zeggen en na een aantal luisterbeurten neig ik nu ook wat meer naar de 'Intense' schijf. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
obscenity is zeker zeer lekker. en toffe gasten ook nog eens, naamvallen op z'n duits oefenen met ze was errug lache. * off-topic * hej, raja, meel me eens over die ontwerpen. Oud Vuil. |
|
hehehe, en natuurlijk de anti duitser dag die we hier hebben [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 16-07-2003 10:36] |
|
Ik blijf me toch een beetje verbazen over de manier van grunten, klinkt erg vaag, niet erg diep ofzo maar met lange uithalen. Het lijkt alsof hij heel veel lucht langs z'n strot laat gaan. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
niet slecht, zelfs goed, maar niet wereldschokkend |
|
quote: Inderdaad, I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: was jij d'r ook dan? Heb maar één zetemmer gespot ... D'r waren er vast wel meer daar nie van... ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Ik was dr zeker wel, maar ik heb geen zm-er gezien.... I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Ik alleen Malagtoth... Ik was dat meisje dat vooraan stond mee te brullen en foto's te maken (met een SFU shirt aan)... ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: O die. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Nu kan ik je de volgende keer zo aanspreken (ik weet nu immers wie je bent...) I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: he ja leuk! Moet je doen, ben altijd in om te kletsen... ..."Hate can only create more hate"... |
|
*kuch* Ontopic! The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: *kuch* zeikerd ..."Hate can only create more hate"... |
|
Juist Human Barbeque vanonder het stof gehaald. Klonk idd niet mis brute antiquatsch metal signature |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |