|
Auteur: |
|
|
Ik vind 't nieuwe album eigenlijk wel een beetje bagger .. Beetje traag, hele slechte spontane overgangen, en zowat de hele cd een stemvervormer(al moet ik wel zeggen dat het wel beter klinkt (zwaarder als de vorigen)).. maar toch, het blijft nep. Helaas.. die nieuwe vind ik maar niks.. God hates us all ! God hates us all ! |
|
Ohja.. enneh -> : http://www.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=818 God hates us all ! God hates us all ! |
|
Ik vind SFU errug goed... mijn favoriete nummer is en blijft "War is comming" If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
De songs komen live toch beter tot z'n recht... Toen we in 98 op Dynamo aankwamen begon SFU vlak daarna.... Zo'n harde pit....bij een gozer van de groep waar ik bij was waren toen beide voortanden uit z'n muil gehoekt.....zag er niet uit!!!! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik vind de nieuwe ceedee errug goed Heads I win, tails you lose |
|
quote: hehehehe euh..........DAS Z'N ECHTE STEM Suck my piss |
|
No fucking way.. Luister maar eens heel goed.. Het is toch ook wel een verschil met de vorige SFU albums... God hates us all ! God hates us all ! |
|
Chris barnes en een stemvervormer....tuurlijk,tuurlijk.... je hebt wel humor! [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 28-09-2001 22:33] Suck my piss |
|
True Carnage is wel weer erg ruig, maar mijn favoriet is nog steeds Haunted the only pleasure is pain |
|
hehe, ik haal six feet under en nine inch nails altijd door elkaar ,k weetniet waarom, lijkt nieteens op elkaar Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
ehhh, jahhh, ehhhh Bazzio Attacks!!! |
|
de nieuwe 6feet is echt gaaf... lekker lomp!!! Please give blood. Vampires are an endangered species! |
|
quote: Of me cdplayer is ral.. hoe dan ook.. Het nieuwe album sucks.. Ouwe werk is way way veel beter.. Cannibal corpse nog beter trouwens. Ik vind dat je beter die nieuwe van GodDethroned kan aanschaffen.. Maarja, niemand hier luistert naar mij *snif* .. God hates us all ! God hates us all ! |
|
quote: Goddethroned?? niet echt een band waar ik een cd van wil hebben....Ik vin ze niet eg cool.. [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 28-11-2001 17:38] Suck my piss |
|
Ravenous van God Dethroned klink mij in ieder geval erg prettig in de oren. (Sorry, dit heeft weer eens helemaal niet met het onderwerp te maken ) [Dit bericht is gewijzigd door SheRa op 03-10-2001 12:35] Dead things grow from deep inside... |
|
6'under rules!!!!!! |
Index / Algemeen |