|
Auteur: |
|
|
Deathmetal uit Texas VS, eerste full album Fortold..Forseen is echt een meesterlijke deathgrind cd! Dus een tip voor u allen. zie http://www.prophecysdomain.com/ En luister daar maar is de mp3's van "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
niemand kent het dus? bump "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
ken ze al tijden :D geweldig leuke band is dat toch! REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
|
weinig reacties ??? Vreemd, zijn toch genoeg death/grind liefhebbers hier of niet? iig als het zo is, mag je dit niet missen "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
kzal eens kijken No meat is sweater |
|
Death Metal! |
|
quote: euh ja, en? "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Deze Prophecy uit USA heeft het zeker nie. Luister maar eens naar Prophecy maar dan uit Polen. Ich bin....... |
|
quote: hoezo heeft deze prophecy het niet, ik vind hun eerste volwaardige album anders aardig goed te pruimen en meer "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Tel de produktie erbij op dan heeft deze band het nie. Ken jij die band uit Polen probeer maar eens. Neem van mij aan dat je het goe vind. Nog meer tips:Fearer Abominant Und zeker Resurrected en dan vooral Blood Spilled. 'n klassieker in wording. Ich bin....... |
|
pff de produktie is prima man. Kom eens met argumenten, vraag me af of je Fortold.. Forseen wel goed kent. Maar bedankt voor de tips "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Die band ken ik goed. Heb deze cd onlangs nog kunnen beluisteren bij Displeased Records te Zaandam. Produktie is wat flets en de instrumenten klinken nie helder. Maar misschien lag het aan hun apparatuur. Maar Resurrected moet je echt aan banden leggen prima plaat. En wat vind je van Summon ook kun je Dementor proberen of de nieuwe Cenotaph-Saga Belica. Wat dach je van Thanatos met Gebedi. Ich bin....... |
|
ken ze allen niet.. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Kom op OTolerence zoek op Google naar DeathMetal.com daar staan alle bands in volgorde. Daar staan alle site's genoteerd. Weet je luistertip Imperious Malevolence. En de nieuwe Deeds is super nie. Wel 'n beetje catchy maar toch. Ich bin....... |
|
nieuwe deeds catchy? op momenten wel. Maar een aantal nummers zit je toch flink te luisteren en vergeet je het begin al weer.. Toch vrij complex. Maar eeen puike plaat "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Ja OTolerence gelijk heb je toch wel. Zoek nou DeathMetal.com eens op. Ben eigenlijk wel benieuwd of jij Behemoth Death Metal vind. Ich bin....... |
|
quote: ik heb er niet bar veel van gehoord, maar weet nog wel dat het niet echt interessant was. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
ik vind prophecy vrij matig No meat is sweater |
|
quote: vrij matig, hoezo vrij matig, wat is er zo matig "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Matig zijn ze zeker niet. Alleen die produktie is wat flets. Ich bin....... |
Index / Heavy Metal |