IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Finally........Another Manowar concert...Bwoehahahahaaah...
FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 28-09-2001 15:54 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

Eindelijk zeg lees ik net (oud nieuws )
dat er een nieuw concert+cd komt in 2002, van ManowaR , "In March 2002 a long, long World Tour will start !" echt beter, begon me al af te vragen ofdat ze met pensioen waren, al die verzamel albums, maar gelukkig, ik ben zeker van de partij, m'n laatste concert van ManowaR (dynamo paar jaar geleden) was errug cool, kwamen ze met motoren de stage op, krijg nog kippevel als ik er aan denk, was die avond zo kachel dat ik ......, nouja,
het was errug cool, blij toe dat er weer es een cd uitkomt en nog blijer dat er weer een tour komt HAIL

Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.

Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 28-09-2001 16:04 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

Da's echt een concert waar ik persoonlijk niet op zit te wachten. Ik heb ze in 1989 live in Paradiso in Amsterdam gezien en dat was echt gaaf! Een paar jaar later zag ik ze live in de Jaap Edenhal en dat was ronduit KUT. De heren van Manowar vonden het leuker met allerlei snolletjes te flikvlooien dan om hun publiek te geven waar ze voor kwamen: namelijk een spetterend concert...

Maar goed, wie weet dat ze nu wel hun best gaan doen...

[Dit bericht is gewijzigd door Sarjenka op 28-09-2001 16:05]

If you can't eat it or fuck it, then kill it...

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-09-2001 16:42 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Manowar kan mij echt absoluut niet boeien
Vind het er ook niet uitzien

FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 28-09-2001 21:31 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

Ach ikvind het toch een van de bands die het dichste tot hun fans staat, ooit wel eens uitgenodigd om het podium op te klimmen en dan ff mee te spelen met de band?, nou dat flikte ze op dynamo,
en dat "flikflooien" met "snolletjes" dat hoort er nou eenmaal bij bij ManowaR, maar ze geven in iedergeval altijd een leuke show om de concerten.

Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.

suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 28-09-2001 22:43 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

quote:
Op 28 september 2001 15:54 schreef FireFox het volgende:
<knip> ManowaR ... m'n laatste concert van ManowaR (dynamo paar jaar geleden) was errug cool, kwamen ze met motoren de stage op, krijg nog kippevel als ik er aan denk, ......<knip>
Oh dat was toen ik bij een fakkeltje met een jointje bij mijn tent zat.....manowar vind ik totaal niet boeiend....een zogenaamde 'duitsersband'

I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...

FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 28-09-2001 23:27 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

Nou gee Duitserband hoor, meer Italiaans dan denk ik, 't schijnt dat een of andere Noor ooit es tegen Eric Adams (zanger) heeft gezegd "Me viking, you spaqgetti" en dat vond ie niet zo tof, maar ach, smaken verschillen, ik heb onderhand wel door dat de mensen op dit forum NIET zo van ManowaR houde, jammer

suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 29-09-2001 17:33 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

Ik zei 'duitsersband'....das totaal iets anders dan een duitse band

I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...

Jester666
Usericon van Jester666
Posted 03-10-2001 19:35 by Jester666 Wijzig reactieProfiel van Jester666Quote dit bericht

Yeah!
Manowar rules!
Inderdaad, ze trekken vrouwen het podium op en ze ouwehoeren een hoop, maar ik vind wel dat er altijd een toffe sfeer hangt bij hun concerten!
vooral het concert een paar jaar geleden in ijsselhallen was zeer kick, vooral toen bij hun eerste nummer gelijk de generator opgeblazen werd!
Verder zijn het gewoon amerikanen, maar waarschijnlijk met italiaanse voorouders..
maar welke amerikaan is nu een rasechte amerikaan?

iig: ik zie er nu al naar uit om daar bij hun concert aanwezig te zijn!
en: WIMPS AND POSERS, LEAVE THE HALL!!!

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 03-10-2001 20:14 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

die nieuwe cd: dat is dus gewoon een heruitgave met een andere cover en wat extra foto's: GEEN ENKEL NIEUW NUMMER!!!

Met al die live cd's en video's teren ze op oud werk.

Vindt je dat dicht bij de fans staan?

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 04-10-2001 9:05 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
die nieuwe cd: dat is dus gewoon een heruitgave met een andere cover en wat extra foto's: GEEN ENKEL NIEUW NUMMER!!!

Met al die live cd's en video's teren ze op oud werk.

Vindt je dat dicht bij de fans staan?

Is wel een beetje zo, maar,die nieuwe cd is volgens mij echt nieuw aangezien er eerst ook nog een single uit komt, en een single maak je niet van een nummer, dat eerst al op een andere cd gestaan heeft, lijkt me erg vreemd ,

Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com