|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Hij zou 24 september komen, maar heb hem deze week nog nergens gezien. Maar een bepaalde bron heeft mij vermeld dat hij al te koop was (hier en daar?), dus ik ga maandag weer kijken... |
|
hijs te koop ga er maar van uit ....heb em net gezien in bij de platenboer Suck my piss |
|
YES, die ga ik kope |
|
Ik ook, als de financiƫn mij dat weer toelaten (voorlopig niet dus ) Dead things grow from deep inside... |
|
Ik heb 'm natuurlijk al |
|
Hmmm 'k ken eigenlijk geen flikker van Dark Funeral... misschien is deze CD een goeie manier om het te leren kennen Please give blood. Vampires are an endangered species! |
|
Een goede manier om Dark Funeral te leren kennen is om naar het concert van 16-12 in 013 te komen. Ook Marduk, Vomitory, Cannibal Corpse zijn aanwezig My pain is constant and sharp. I do not hope for a better world for anyone. In fact I want my pain to be inflicted on others. I want no one to escape |
|
Dat lijkt mij wel een avondje met (zeer) zware metalen Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: Hmmmja Tilburg is beetje ver en ik zit met het standaard probleem: vervoer+slaapplaats enzo... Marduk en Cannibal Corpse heerschen trouwens edit: ik heb Dark Fuleral op Waldrock dit jaar ook al live gezien trouwens... maar toen was ik en [Dit bericht is gewijzigd door HagratH op 30-09-2001 20:17] Please give blood. Vampires are an endangered species! |
|
Ja, 16-12 wordt |
|
heerlijk al die bands die daar komen. http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Ja, dat wordt me toch een feessie met andere woorden |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door NecRomantica op 22-10-2002 21:53] |
|
nog maar drie en een halve maand |
|
quote: Ik ook Please give blood. Vampires are an endangered species! |
|
quote: Ik ook, gekregen van mn vriendje... Dead things grow from deep inside... |
|
Ik dacht al, wanneer zegt ze het |
|
Ik hoef hem niet |
|
Heb hem nu eindelijk in bezit en hij is wreeeeeeeeeeeeed!!! See you guys de 16e december. Ik ben die gast met dat zwarte T-shirt My pain is constant and sharp. I do not hope for a better world for anyone. In fact I want my pain to be inflicted on others. I want no one to escape |
|
oh die |
|
ik heb hem onderhand ook al een tijd in ,mn bezit en hij heerst zeker ' |
|
Als je de 16 inne 013 een kale dude met 2 plukken voor op z'n kop ziet, moet je hem al je geld geven. (C'est moi ) |
|
oud topic maar hell with it... -> vetste album 2001 check Thus I Have Spoken!! so what, you think this is usual? strange moon, strange land, strange man... |
|
lamaar gebruikte mn oogjes niet zo goed [Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 17-12-2001 0:43] Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: Agree |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |