|
Auteur: |
|
|
quote: Is al een topic over. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
probeer de Rock America in Amsterdam We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: Van dat soort bands?? - www.displeasedrecords.nl - www.large.nl - de helft van alle gothic/punk/hardrock winkels en enkele dump-zaken (zoals dump2000 te Utrecht, welke op onverklaarbare wijze van de aardbodem verdwenen is) - metalmarktets en festivals - genoeg andere mailorders te vinden via www.google.nl |
|
patch van cradle of filth is heel makkelijk ik heb er al 4 in hele korte tijd.. alhoewel ik me erbij afvraag of er meer zijn.. en je kan altijd op festivals kijken en dat soort gedoe |
|
quote: Heeft displeased patches? Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: vroeger wel I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: dan zullen ze er nog wel zijn maar dan moet je echt tegen komen of in winkel waar ze het nog verkopen zo hebben wij ook een winkel die nog van al dat oude verkoopt wat je gewoon niet meer kan krijgen |
|
Kijk eens op goddess-of-desire.nl, en dan bij merchandise... die hebben echt HEEL veel en niet alleen van Goddess of Desire *edit: moest .nl zijn in plaats van .com* [Dit bericht is gewijzigd door Hollie! op 16-07-2003 22:49] |
|
|
|
quote:zoals? ik denk tenminste dat je die tweedehands platenzaak "dropstyle" bedoeld...guess again...de ene helft is nep en de andere helft kan je gewoon op metalmarkets/displeased/rock america/goddess of desire en nuclearblast krijgen en das meestal nog een stuk goedkoper ook [Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 16-07-2003 23:07] |
|
quote: mot je weer commentaar hebben op me :p jah idd ik bedoelde dropstyle bij ons maar ik gaat te bed dus slaapse |
|
Waterlooplein heeft ook wel wat. Maar patches van COF en metallica zijn zo'n beetje overal te vinden geloof ik. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: ja cradle of filth al loop je de eerste de beste muziek winkel in de patches verkopen metallica weet ik niet zo zeer hoor |
|
quote:Ja, dat is nuttig zo http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=640368 Daar verder graag. I'm not being rude. You're just insignificant. |
Index / Heavy Metal |