|
Auteur: |
|
|
Ik heb er zelf niks van staan, maar ik ken het wel, klinkt erg oke. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Nifelheim zelf heb ik niet, die andere wel (geen idee momenteel hoe ie heet, heb hem niet bij de hand), maar die is ook best smerig, doorrazend en kil. Je kan me de bout hachelen! |
|
Ik heb 'Nifelheim', goeie plaat ja, gruizige sound, gave vocalen. Dus yeah, ik ken ze nog . Wat zijn die gasten eigenlijk gaan doen na Throne of Ahaz? |
|
Nifelheim heb ik ook ja! Een van de cd's uit mijn bm-beginperiode. Goeie plaat, vooral het titelnummer heerscht Die plaat daarna is ook wel OK. Heb ik alleen op tape, kan even niet op de titel komen. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
ON TWILIGHT ENTHRONED ...ik weet het weer... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Hey, dit ken ik alleen van naam. Nooit geweten dat het zo goed was. *Wil Direct connect aantrappen maar zit op zijn werk* I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Mja kheb r nog e cdke van -> on twilight enthroned, sta ne sjieke cover van black sabbath op |
|
Nifelheim is een geniale lp Heb ook nog hun Nifelheim shirtje,10 maten te klein haha. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Throne of Ahaz, wat is er nu verder mee gebeurd? Leden actief in andere bands? Moeilijk te geloven moesten ze helemaal niks meer met muziek te maken hebben A black heart can only find beauty in darkness. |
|
Vargher speelt bv in Bewitched en nog 3 andere bands geloof ik |
|
ouwh, wist niet dat dat dezelfde Vargher was A black heart can only find beauty in darkness. |
|
Ken je er nog meer dan |
|
Nou, die Vargher zit in heel wat bands zie ik nu: Ancient Wisdom, Naglfar, Havayoth, Bewitched en Vintersorg. A black heart can only find beauty in darkness. |
|
quote:Zowel Ancient Wisdom alsook Havayoth staan momenteel op non-actief. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Eigenlijk zijn er maar weinig goeie muzikanten in het wereldje. De "betere" muzikanten spelen allemaal wel in minstens 2 bands of het zijn steeds dezelfde producers ofzo A black heart can only find beauty in darkness. |
|
quote:...3 We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
net gevonden in de hoop hier niet slecht signature |
|
Typische cult omwille van een reden, nl. dat ze eigenlijk maar matig zijn. Zelfs in die tijdsgeest. Thus Defiled is er ook zo eentje, of Eminenz. En nu gaan we vegen |
|
Jij wilt wel graag je kennis & inzicht tentoon spreiden, of niet? |
|
Ik zie het eerder als de aandachtshoer uithangen door in zowat elk bandtopic te roepen dat ook die band overrated en ondermaats is. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Hun eerste of On Twilight Enthroned? Hun eerste speel ik geregeld nog wel eens, lekkere old-school black, smerig en donker... |
|
quote: Gaarne. Voor ZM. En nu gaan we vegen |
|
quote: Ik kan moeilijk enthousiast gaan doen als het op ruk trekt, dat zou pas hoererig zijn. En nu gaan we vegen |
|
What's next? Ravn, Isvind, Strid? |
Index / Heavy Metal |