|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Sjeezus zeg, "meegewerkt" en "vriend van me"...wat een gigantische bijdrage, stomme groupie //edit En aan de rest: als je niet weet hoe ze klinken; op www.onheil.nl hebben ze 4 samples [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 18-07-2003 12:16] |
|
quote: Waarom staan die smilies in der post denk je? Je kan me de bout hachelen! |
|
Amok was zelfs nog gemept door de black metal maffia omdat onheil een schande was voor de black metal. Hoe triest... [Dit bericht is gewijzigd door Warrior_of_Odin op 18-07-2003 12:21] |
|
quote: ZEG DAN NIKS. |
|
quote: . Je kan me de bout hachelen! |
|
Je snap wel dat ik NIET jou bedoelde daarmee? |
|
Ik begrijp niet goed waarom Onheil niet echt true zou zijn, tenzij true staat voor puberaal, talentloos, hersenloos & radeloos. Een vage kennis van me vertelde eens dat Nathair en Absurd true waren en liet me hun kotsbagger horen. Ik heb die eikel natuurlijk direct met een honkbalknuppel op zijn hoofd, nek en romp geslagen totdat ik zweetpareltjes kreeg op mijn voorhoofd. Ik ben toen een glas whiskey gaan drinken.. Ik bedoel, wat is dan wel fucking true? Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com |
|
quote: Euh, ja maar te laat Whatever. Je kan me de bout hachelen! |
|
quote: Luister eens naar Pestdanz van Absurd. Simpel maar effectief. Je kan me de bout hachelen! |
|
Nee, dat ga ik niet doen. Ik wil niet zo'n simpele en effectief idiote ziel als jij worden. Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com |
|
aangezien er evenveel personen zijn op dit forum als meningen over wat true inhoudt lijkt het me beter dit woord niet meer te gebruiken. |
|
quote: You just did! |
|
quote: hoe weet jij dat nou?!?! Ik heb niet eens een webcam |
|
quote: Wederzijds! Aan de hand van je reply's en aanvallen passen voor jou de woorden 'true' en 'puberaal' toch blijkbaar goed bij elkaar. Je kan me de bout hachelen! |
|
Jullie moeten je niet zo druk maken met dit warme weer. Zet gewoon een plaatje op die je wel goed vind als je onheil niks vind. lekker belangrijk allemaal |
|
quote: Ok! En laat ons nu dit topic verderzetten over Onheil zelve. Je kan me de bout hachelen! |
|
Alsof ik blij ben en me stoer voel dat ik mee heb gewerkt aan die cd lol Het zijn een stelletje kleuters en maken kut muziek vind ik. Maar goed tis dat ik ze ken voor de rest niets bijzonders "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: Waarom werkte je dan mee aan de cd Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Bonobo heeft zowaar een echt eonheil fethish volgens mij... zeldzaam, dat zie je immers neit vaak... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: 1 het zijn vrienden 2 ik hoefde alleen maar te doen alsof ik dood ging "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: Leuke vrienden als je ze een post eerder als een stelletje kleuters omschrijft... |
|
I. Klootzak, hoe de fuck kom je erbij dat ik Onheil op een hoger plan zet, kuttekop? Ik ben slechts de mening toegedaan dat Onheil niet-al-te-belabberde black metal speelt en dat The Threat een redelijk beluisterbare schijf is. Niets meer, niets minder. Voor het betere werk bang ik liever op Morbid Angel, Vital Remains, The Haunted, Excommunion of Nile. Allemaals bands wier talent voor techniek en compositie jij met Fluisterwoud N O O I T zullen benaderen. Je zult altijd een voetnoot zijn in de metalen geschiedenis, onthoud dat, snotslurper. Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com |
|
quote: Haha kan toch Ze zijn wel ok hoor tuurlijk maar ook een stel kleuters af en toe "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: Wie zegt dat ze dat willen benaderen? En ga met je klachten naar het Fluisterwoud topic. Je kan me de bout hachelen! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |