|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: De Jonas ligt in Asten-Heusden, een zeer gezellig dorpje in Brabant, ligt 10 kilometer van Helmond af en 25 kilometer van Eindhoven. Voor een kaart zie www.jonosh.nl Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
Bus 20 vanaf eindhoven. |
|
zwendelaer, geile darmmatroos... echt zonde dat je er niet bent vanavond, anders hadden we namelijk even fijn je jaegermeister op kennen zuipen, maarja.. die zit natuurlijk veilig achter slot en grnedel in de zwendeljakkerhoeve???? Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Vuile flikkers, ik wil ook meedoen Ik ben wel ben benieuwd, moet wel goed klinken Ik ga dadelijk een flesje Absolut kopen, fijn 30 euro per fles, maar ja, dat bier hier is niet te zuipen De Jonas is een fijne toko, als wij er de scepter zwaaien tenminste Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
Ik heb alle Jægermeister netjes voor vertrek opgedronken Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
godver, das beter kerel!!! jammer van de jaegermeister, maargoed.. we hebben nog andere drankjes en kruidenmengsels waar we ons mee kunnen benevelen voor een extra goede sfeer.... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Machtig, de dames hebben laatst spul gekocht waarmee je van Vodka Jægermeister kunt maken Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
quote: ik zie wat ik kan doen.. maar over dat reisje.. dat is dus €100 aan het vliegticket met zo'n low budget vliegdinges, en €400 aan de drank ik die kankerripoffs cafe zoals gay / leatherbar Elmstreet... nee.... ik doe met meer Sagelinge style.. gewoon voor €100 een aantal trayen schultenbrau halen en gewoon thuis zitten en muziek maken / draaien.. Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: En de stofzuiger op je tampeloeris zetten Neen, vliegreis 250 euro drank + eten 250 euro, de dames is het ook gelukt en die kwamen tevreden en voldaan terug Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
quote: heersned.. al hadden de dames beter spul mee kunnen nemen hoe je van doodnormaal kraanwater jaegermeister kan maken.. das nog goedkoper daar in Noorwegen.. Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
hmmm.. van de week liep ik Jesse van hedievolk tegen eht lijf in de stad en nadat we even al het vrouwelijk schaarsgekleed schoon hadden bekeken vertelde hij dat baardmans joris een site had ontdekt waar je voor een laag bedrag (ik dacht €100 of €80) een fijne retour reis had naar Noorwegen.,.... dus.... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Machtig, nog iets fijns over Fenriz gehoord, die kerel gaat op zaterdag al om 12 uur 's middags naar de kroeg om daar tot 2 uur 's nachts te zuipen Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
Dat kan ja, die kamergenoot van mij is voor 50 euro met Ryanair naar Noorwegen gevlogen, het kan wel zijn dat je de piloot moet pijpen voor dat bedrag Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
meneer heeft natuurlijk weer flink wat royalties opgestreken na die 100000 her uitgave van elke darkthrone cd / lp... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Net als Jan Bieste, die destijds een vermogen heeft verdiend aan de Botulistum-demo Fenriz ging er wel met een mokkel vandoor aan het eind van de avond Beter, Apollyon had bardienst, misschien heeft Fenriz hem wel een pijpbeurt moeten geven voor gratis bier Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
stelletje ijlschoften |
|
quote: De Jonosh site is Flash-only en dat vertik ik te gebruiken. Welke halte in Asten, waneer, hoe laat? |
|
Beter, Erik, je moet eens op de site van Vinland Winds kijken, daar kun je Temnozer-shirts bestellen Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
Die heb ik al binnen Ook nog een ander temnozor shirt van een portugees paganfront labeltje. Mbmarduk, ik zal 't ff voor je navragen. |
|
quote: Aanvang zal ongeveer 5 uur zijn. Lijn 20 naar Asten, uitstappen halte bij Citroengarage, eerste halte in Asten, direct na de brug. Van daaruit moet je dan naar de Jonas Lopen, ik zal wel pijlen naast de weg hangen! Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
Thanx! |
|
[quote]Op 18 juli 2003 13:33 schreef Warrior_of_Odin het volgende: Die heb ik al binnen Ook nog een ander temnozor shirt van een portugees paganfront labeltje. Vet, ik wil ook zo'n shirt Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
Het gaat uiteraard een bezopen avond worden, Dit soort dingen moeten vaker in de jonosh komen. Ik ga nu maar even 2 uiterst culte conan dvd's aanschaffen. Spreek u allen later weer! |
|
quote: Bij Frenteurope zijn de temnozor shirts al uitverkocht maar er komt nog een 2e pressing geloof ik. Vinlandwinds heeft shirts met een ander design (vind ik persoonlijk het mooiste) en die zijn nog niet uitverkocht. Verder komen er rond de zomer witte temnozor shirts bij gorruth's label stellar winter. En rond de herfst het nieuwe album folkstorm. Branikald shirtjes zijn trouwens ook verkrijgbaar vanaf nu: http://libreopinion.com/members/lrk/BranikaldTS.jpg |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |