IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Winterthrone
Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 17-07-2003 23:56 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

Hij is eindelijk uit: WINTERTHRONE - Storms of Wrath 7"ep.

Snelle bm met atmospherisch keyboard gebruik, een beetje lijkend op de vroege Limbonic Art (hoewel ik ervoor zal waken om een dergelijke band gelijk met zo'n vergelijking op te zadelen.

Hij is te koop voor 5,50 euro via de website.

Niet iedereen gaat het tof vinden, vanwege duidelijk aanwezig keyboard en drumcpu gebruik. Maar goed, het is vrij origineel en daar gaat het ons om. UGBM in de rauwe vorm laat ik aan andere labels over.

Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor

Dookie
Usericon van Dookie
Posted 19-07-2003 22:30 by Dookie Wijzig reactieProfiel van DookieQuote dit bericht

quote:
Op 17 juli 2003 23:56 schreef Gangrad het volgende:
Hij is eindelijk uit: WINTERTHRONE - Storms of Wrath 7"ep.

Snelle bm met atmospherisch keyboard gebruik, een beetje lijkend op de vroege Limbonic Art (hoewel ik ervoor zal waken om een dergelijke band gelijk met zo'n vergelijking op te zadelen.

Hij is te koop voor 5,50 euro via de website.

Niet iedereen gaat het tof vinden, vanwege duidelijk aanwezig keyboard en drumcpu gebruik. Maar goed, het is vrij origineel en daar gaat het ons om. UGBM in de rauwe vorm laat ik aan andere labels over.

Sta je er zelf achter. De release bedoel ik.
Wat intreseert mij die keyboard en drumcomputer nou. Als het tot samen een is gesmolten en nou origineel vindt ik niet belangrijk. Als ie maar grimmig klinkt.
Ja en 5.50 is gee geld natuurlijk.
Je moet deze cd presenteren, en zeker niet negatief brengen.

bonobo
drs.
Usericon van bonobo
Posted 20-07-2003 0:18 by bonobo Wijzig reactieProfiel van bonoboQuote dit berichthttp://www.moslimswiththeirlimbschoppedoff.gr/eatfun.htm

Nope, ik ga dat plaatje zeker niet bestellen aangezien Winterthrone een tamelijk achterlijk, amateuristisch, ongeinspireerd, puberaal, a-muzikaal, goedkoop initiatief is.

Euronymous heeft het eens goed gezegd: "we don't need more bands - we need terrorists!"

Yep, om amateurs in metal neer te maaien.

Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com

Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 20-07-2003 0:22 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

At least it's not war metal, hehe

Denk wat je wil, ik vind het best. Zelf sta ik er helemaal achter en daar gaat het nog steeds om. Het zijn tenslotte onze centen.

Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor

Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com