|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
iemand bekend met deze geniale old school thrashing madness???? de demo is te bestellen bij het beest van Beuningen: http://www.geocites.com/kaladruna zeker weten het bestellen waard!!! edit: hoofdletters uit de topictitel [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 18-07-2003 15:41] Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Concerten --> Heavy Metal |
|
hehe, wat ben je nou weer voor project begonnen jim? |
|
Lol, ik dacht al, is dat lultopic nu alweer vol |
|
offtopic: nude warrior of odin: vanavond in de jonosh> Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Het is maar waar je op kickt jim. Sja een dame kon ze niet voor ze houden, maar ik heb er toch zeer interresante foto's van andere dames aan over gehouden misschien dat die je meer bevallen |
|
heersend! maargoed,... ben je der vanavond? ik en patjakker zullen na de opname sessie richting de jonosh gaan... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Ik weet 't nog niet, als ik vervoer kan regelen ben ik er zeker zometeen ff bepraten met wat volk. Wat ga je trouwens opnemen? Grimm? ps: van die heb je die foto's trouwens, kan ik de desbetreffende dame ook op haar nummer zetten |
|
Ik vroeg me het al een tijdje af, maar wat is er precies mis met Cultus? (Ik spreek niet voor een partij uit de 'underground' of wat dan ook, mocht u dat denken!) "And as things fell apart, nobody paid much attention" |
|
Ik heb overigens wel m'n vermoedens wat, maar ik wil graag wel 's wat sterkere argumenten horen dan al die argumenten die vaak gekoppeld zijn aan allerlei persoonlijke motieven. "And as things fell apart, nobody paid much attention" |
|
Het zal er wel mee te maken hebben dat Arjan vroeger een site had (The Black Death oid) waar een foto op stond van hem een Dimmu Borgir shirt. Misschien luisterde hij naar te commercieele bands. Nogal triest om dan zo'n anti-campagne te beginnen. Het feit dat hij er totaal niet op reageert geeft wel aan wie er nou de hersens heeft. don't mistake lack of talent for genius |
|
quote: Aldus heer Karnivoor / Je moeder / Je vader / je hele kanker familie |
|
quote: Complete onzin... Probeer geen mening te hebben over zaken waar je helemaal niets van af weet... |
|
ik snap er helemaal nix van, waar gaat dit topic eigenlijk over? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
True vs. True, altijd lachen Zenial |
|
Zoals ik zei ik ben met niemand verbonden in de 'scene' als je al van een kunt spreken, maar volgens mij is het zowaar een strijd tussen de zogenaamde 'non-idealisten' (anti-life, anti-human) en een 'idealist'. Maar in plaats dat hier een strijd over ideeën is of wat dan ook, is het een conflict tussen ego's. "And as things fell apart, nobody paid much attention" |
|
Nachtraaf zeide: "Lultus is van andere individuen uit de "underground" scene van mensen die het zat zijn dat er pipo's in rondlopen..." Ik kan me meestal wel vinden in jouw gespuig hier op ZM, maar als je bij deze kwestie aankomt met termen als pipo-gehalte zou ik toch zeggen: verklaar je nader... "And as things fell apart, nobody paid much attention" |
|
quote: Waarom wordt er dan niet gewoon uitgelegd waarom ze hem niet moeten? Ik heb de anti-heidens hart flyers ook gehad maar meer dan wat kinderlijk gescheld (faggot e.d.) stond er niet op. Moet ik daar soms wijzer van worden? quote: Sagen, land dat zijn toch gewoon woorden. Je gaat me toch niet vertellen dat ze menen er patent op te hebben? Ik heb zelf de demo Heidenland en wat tracks van Sagenland op tape, maar de overeenkomsten zijn ver te zoeken. [Dit bericht is gewijzigd door NecroNoud op 26-04-2005 20:12] don't mistake lack of talent for genius |
|
quote: Irrirante klootzak heeft een IP ban aan zijn aars hangen... |
|
Om alle belachelijke argumenten tot nu toe in dit topic uit de wereld te helpen: Lultus is ontstaan als parodie op Cultus nadat heerschap A. het zo nodig vond om achter de rug te gaan lullen over mensen die hij niet kent. Wellicht had je liever de naam Sultus of Prultus gezien, helaas, Lul staat wel degelijk ergens voor. Nieuwe releases van Lultus worden ‘In de Ban v/d Sul’ & ‘ Sufcop’ , wat niks met de band Cultus te maken heeft. Muzikaal en textueel verschilt Lultus van Cultus door de agressieve mix van thrash en grindcore waarbij de texten over zuipen, vechten en in de bajes zitten gaan. Het woord pipo is hier overigens een algemeen scheldwoord. En ik neem aan dat men hier het woord potentie wel kent. Zie, 3 demos in 1,5 uur of 3 demos in 2 jaar (of zo). Inspiratie die staat als een paal tegen het zweten voor een toon kabaal. En nu nog even de ontbrekende toon: Kies je vrienden zelf maar in de oh so evile bm onderwereld, de kwestie is of je ze kent. |
|
Mix van Thrash en grindcore dus... lijkt me echt kut. |
|
Wat een vermakelijk topic....bij het lezen van de topic-titel dacht ik eerst met een topic van de Onzin pagina van doen te hebben haha. Lultus....deed me meteen denken aan lul tussen... Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Nee, het is lul. |
|
bedankt meneer pimp voor het ophelderen van deze kwestie Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ach, het is nu tenminste "duidelijk". Hoewel ik er het mijne van denk. Eigenlijk zijn het gewoon een stel roddeltantes, allemaal. don't mistake lack of talent for genius |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |