IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Octagon [NL]
Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 18-07-2003 23:30 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Ik luister nu naar "The Spring Of The Tragical Black" van het Zwolse Octagon.

Dit werkje uit 1999 valt te classificeren als gothic doom met een vleugje black(zanger) en wat midtempo thrashriffs.

Hun eerste demo(tenminste dat denk ik...1998 geloof ik; staat niet in het boekje) "The Eve Of The Battle" is met een andere zanger(grunt), die mijns inziens veel beter klinkt.

De zangeres zingt af en toe behoorlijk vals, maar dat vind ik ook prachtig.

Ik wil meer weten over Octagon!
Kent iemand deze band uit Zwolle? Bestaan ze nog? Iemand verdere info(website/jaar van oprichting/releases/etc)?

Maanden zoeken op internet levert werkelijk waar alleen op dat ze ooit in Hedon gespeeld hebben...

[Dit bericht is gewijzigd door Voice Of Doom op 18-07-2003 23:33]

I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing

webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 18-07-2003 23:33 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 18 juli 2003 23:30 schreef Voice Of Doom het volgende:

oeh, dan vind je within temptation vast ook te gek.

sorry, ik kon me niet inhouden. maar ik heb nog nooit van de band gehoord.

Oud Vuil.

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Posted 19-07-2003 15:38 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

*schop*

I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing

XdeckX
corpse commando
Usericon van XdeckX
Posted 19-07-2003 18:13 by XdeckX Wijzig reactieProfiel van XdeckXQuote dit bericht

quote:
Op 18 juli 2003 23:30 schreef Voice Of Doom het volgende:
Ik luister nu naar "The Spring Of The Tragical Black" van het Zwolse Octagon.

Dit werkje uit 1999 valt te classificeren als gothic doom met een vleugje black(zanger) en wat midtempo thrashriffs.

Hun eerste demo(tenminste dat denk ik...1998 geloof ik; staat niet in het boekje) "The Eve Of The Battle" is met een andere zanger(grunt), die mijns inziens veel beter klinkt.

Ik wil meer weten over Octagon!
Kent iemand deze band uit Zwolle? Bestaan ze nog? Iemand verdere info(website/jaar van oprichting/releases/etc)?

Maanden zoeken op internet levert werkelijk waar alleen op dat ze ooit in Hedon gespeeld hebben...
ken het wel ja... k ben dr niet zo kapot van. ken de zanger wel een beetje.
bij mijn weten bestaan ze al lang niet meer... website hebben ze bij mijn weten ook nie.
heb alleen geen email adres van die zanger ofzo... heb em eigenlijk al een tijdje niet gezien.

REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD!

TMDC wordfuhrer
Usericon van TMDC wordfuhrer
Posted 19-07-2003 19:20 by TMDC wordfuhrer Wijzig reactieProfiel van TMDC wordfuhrerQuote dit berichthttp://www.monolith-deathcult.com

Het Zwolse Octagon was een van de grootste rampen die het muzikale spectrum van Overijssel heeft kunnen treffen.

Er was werkelijk niets goeds aan deze band al hadden we wel een meisje in de band die even groot en evenbreed is als Peeter Steele himself.

het enige wat gaaf was aan deze band was de laatste zanger, die kon hele gave dingen met zijn stem doen en verzorgd momenteel de vocalen Bij INRI.

het schijnt dat de 2 overgebleven leden van Octagon zich nu het Noorse Volk noemen en voorbereidingen treffen om te gaan emigreren naar Noorwegen. Dit is GEEN grap.

lord sadisticon
Usericon van lord sadisticon
Posted 19-07-2003 19:26 by lord sadisticon Wijzig reactieProfiel van lord sadisticonQuote dit berichthttp://www.monolith-deathcult.com

En nu zullen er wel heel veel lui gaan roepen dat de Wordfuhrer weer eens een rel wil starten, maar hier heeft hij wel gelijk in.

Doordat we met Eternal Conspiracy een keer een package hadden met:

- Eternal Conspiracy
- Octagon
- mjolnir (volgens mij)

Heb ik nu nog vrachtwagenladingen stickers en bio's van die gasten liggen....

Ze zijn idd gestopt met Octagon....gelukkig.

TMDC wordfuhrer
Usericon van TMDC wordfuhrer
Posted 19-07-2003 19:40 by TMDC wordfuhrer Wijzig reactieProfiel van TMDC wordfuhrerQuote dit berichthttp://www.monolith-deathcult.com

Verkoop maar aan Voice of Doom

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Posted 20-07-2003 2:13 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 19 juli 2003 19:20 schreef TMDC wordfuhrer het volgende:
Het Zwolse Octagon was een van de grootste rampen die het muzikale spectrum van Overijssel heeft kunnen treffen.

Er was werkelijk niets goeds aan deze band al hadden we wel een meisje in de band die even groot en evenbreed is als Peeter Steele himself.

het enige wat gaaf was aan deze band was de laatste zanger, die kon hele gave dingen met zijn stem doen en verzorgd momenteel de vocalen Bij INRI.

het schijnt dat de 2 overgebleven leden van Octagon zich nu het Noorse Volk noemen en voorbereidingen treffen om te gaan emigreren naar Noorwegen. Dit is GEEN grap.

Hehe, tof is dat die gast echt? Die donderse boer? Ik heb nog geen overeenkomsten gehoord.

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Posted 20-07-2003 2:15 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 19 juli 2003 19:26 schreef lord sadisticon het volgende:
En nu zullen er wel heel veel lui gaan roepen dat de Wordfuhrer weer eens een rel wil starten, maar hier heeft hij wel gelijk in.

Doordat we met Eternal Conspiracy een keer een package hadden met:

- Eternal Conspiracy
- Octagon
- mjolnir (volgens mij)

Heb ik nu nog vrachtwagenladingen stickers en bio's van die gasten liggen....

Ze zijn idd gestopt met Octagon....gelukkig.
Uhm ja, zou je een bio kunnen opsturen/mailen/etc?

En dat van die rel geloof ik niet in...die führer lijkt me best OK.

[Dit bericht is gewijzigd door Voice Of Doom op 20-07-2003 2:16]

Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com