IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : 19 juli Rotterdam, Het Elfde gebod Vorige pagina
Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 19-07-2003 19:32 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

quote:
Op 19 juli 2003 19:29 schreef Snaack het volgende:
hmm...

wat voor stijl spelen die bands? is op zich wel interessant

hehe ik zou het niet weten
denk black ofzo?
maarja.. er is in ieder geval bier

"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 19-07-2003 19:36 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 19 juli 2003 19:32 schreef Digerdoden het volgende:
hehe ik zou het niet weten
denk black ofzo?
maarja.. er is in ieder geval bier

ORANJEBOOM

ben vorige keer (met Inhume) ook maar spontaan aan de Baco's gegaan.. Pas toen ik aangschoten was ging het bier er weer in

En het is wel fucking warm in het Elfde Gebod

Agamidion
Gayheid
Usericon van Agamidion
Posted 19-07-2003 19:37 by Agamidion Wijzig reactieProfiel van AgamidionQuote dit bericht

Welcome to the official IMBOLC website. IMBOLC is a death/black metal band from Holland.

Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn.

BellaDamaNocturna
BIERKOMENNNNN
Usericon van BellaDamaNocturna
Posted 19-07-2003 19:41 by BellaDamaNocturna Wijzig reactieProfiel van BellaDamaNocturnaQuote dit berichthttp://img18.photobucket.com/albums/v53/BellaDamaNocturna/meversusme/th_Foto_1338.jpg

quote:
Op 19 juli 2003 19:36 schreef Snaack het volgende:
ORANJEBOOM

ben vorige keer (met Inhume) ook maar spontaan aan de Baco's gegaan.. Pas toen ik aangschoten was ging het bier er weer in

En het is wel fucking warm in het Elfde Gebod

oranjeboom NEEEH
ik heb nog een happyhour overleeft met die zooi maja
van mij mag de winter wel beginnen weer

AARGHHH

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 19-07-2003 19:42 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

heeeeeeeeel misschien.. vind het bier, de temperatuur, bereikbaarheid en de PA zwaar kut van 't Elfde Gebod..

Aan de andere kant is het wel de 2e tent in Rottrerdam waar weer iets aan METAL gedaan wordt, eigenlijk alleen daarom al zou ik moeten gaan

Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 19-07-2003 19:44 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 19 juli 2003 19:42 schreef Snaack het volgende:
heeeeeeeeel misschien.. vind het bier, de temperatuur, bereikbaarheid en de PA zwaar kut van 't Elfde Gebod..

Aan de andere kant is het wel de 2e tent in Rottrerdam waar weer iets aan METAL gedaan wordt, eigenlijk alleen daarom al zou ik moeten gaan

idd, supporten die hap!!!!!

I can't shoot straight unless I've had a pint!

Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 19-07-2003 19:48 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Vraag me niet waarom...maar ik zal er ook zijn.

Some cause happiness wherever they go , others whenever they go

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 19-07-2003 19:51 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

We hebben met Gummibeer afgesproken vanavond, hij zou hier om 21.00 zijn maar hij belde net dat het wat later wordt..

We zien als hij hier is wel of het nog de moeite is om te gaan.

Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 19-07-2003 19:57 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 19 juli 2003 19:48 schreef Vampie het volgende:
Vraag me niet waarom...maar ik zal er ook zijn.

Waarom?

I can't shoot straight unless I've had a pint!

ilyc
Usericon van ilyc
Posted 19-07-2003 20:23 by ilyc Wijzig reactieProfiel van ilycQuote dit bericht

Ik heb wel zin.
Misschien, mits ik mensen mee kan slepen, ben ik er.

Agamidion
Gayheid
Usericon van Agamidion
Posted 20-07-2003 13:12 by Agamidion Wijzig reactieProfiel van AgamidionQuote dit bericht

mja wij gingen dus ook maar diger bleek niet eens te weten waar me moesten zijn dus zijn nooit aangekomen

Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 20-07-2003 13:32 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

jij zei dat je er al eens geweest was dus ga ik er van uit dat je ook wel weet waar het is ^^

"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer

Agamidion
Gayheid
Usericon van Agamidion
Posted 20-07-2003 13:34 by Agamidion Wijzig reactieProfiel van AgamidionQuote dit bericht

als ik zeg dat ik ergens ooit ben geweest volgens mij maar niet meerkan herrinneren verder weet ik uiteraard neit de weg he

ilyc
Usericon van ilyc
Posted 20-07-2003 13:52 by ilyc Wijzig reactieProfiel van ilycQuote dit bericht

't Is naast de Maastunnel als het goed is. Ik heb het overigens helaas moeten missen, daar ik de enige gegadigde was.

BellaDamaNocturna
BIERKOMENNNNN
Posted 20-07-2003 14:00 by BellaDamaNocturna Wijzig reactieProfiel van BellaDamaNocturnaQuote dit berichthttp://img18.photobucket.com/albums/v53/BellaDamaNocturna/meversusme/th_Foto_1338.jpg

quote:
Op 20 juli 2003 13:32 schreef Digerdoden het volgende:
jij zei dat je er al eens geweest was dus ga ik er van uit dat je ook wel weet waar het is ^^

ja waren leuke optredens ^^
zaten we dan in de stad de eerste de beste
kroeg gepakt waar hertog jan buiten stond na een zoektocht
Ja rob je was een prima guide

hoe waren de optredens ???

AARGHHH

Mooz_666
Usericon van Mooz_666
Posted 20-07-2003 14:06 by Mooz_666 Wijzig reactieProfiel van Mooz_666Quote dit berichthttp://www.enforcermetal.com

Het elfde gebod is omgedoopt tot tropisch gebied, maar de sfeer was uitermate goed en het geluid dit keer en stuk beter dan de vorige!!!!

Het is inderdaad de tweede tent in rotterdam die aan metal doet, dus ik benieuwd wat er de volgende keer komt !!!!

En het is een wonder ik heb geen kater van die Oranjeboom

BellaDamaNocturna
BIERKOMENNNNN
Posted 20-07-2003 14:12 by BellaDamaNocturna Wijzig reactieProfiel van BellaDamaNocturnaQuote dit berichthttp://img18.photobucket.com/albums/v53/BellaDamaNocturna/meversusme/th_Foto_1338.jpg

quote:
Op 20 juli 2003 14:06 schreef Mooz_666 het volgende:
Het elfde gebod is omgedoopt tot tropisch gebied, maar de sfeer was uitermate goed en het geluid dit keer en stuk beter dan de vorige!!!!

Het is inderdaad de tweede tent in rotterdam die aan metal doet, dus ik benieuwd wat er de volgende keer komt !!!!

En het is een wonder ik heb geen kater van die Oranjeboom

nou ik heb iig ook geen kater
als de volgende x er weer wat is hoop ik dat er iemand is die wel de weg weet ernaar toe

AARGHHH

Dennis
n00!!!!
Usericon van Dennis
Posted 20-07-2003 14:22 by Dennis Wijzig reactieProfiel van DennisQuote dit berichthttp://hooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

twister of truth heb ik volges mij gezien
is grind ofzo d8 ik

*zwaai* *zwaai* How can I bite the hand that feeds the strangers all around me

Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 20-07-2003 14:25 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

GVD...3 keer raden wie op het laatste moment niet kon...ja ik

Some cause happiness wherever they go , others whenever they go

Mooz_666
Usericon van Mooz_666
Posted 20-07-2003 14:32 by Mooz_666 Wijzig reactieProfiel van Mooz_666Quote dit berichthttp://www.enforcermetal.com

quote:
Op 20 juli 2003 14:22 schreef Dennis het volgende:
twister of truth heb ik volges mij gezien
is grind ofzo d8 ik

Twister of truth zat overal een beetje tussin vond de tweede band heel tof was echt super aggresief!!!

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com