|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: ORANJEBOOM ben vorige keer (met Inhume) ook maar spontaan aan de Baco's gegaan.. Pas toen ik aangschoten was ging het bier er weer in En het is wel fucking warm in het Elfde Gebod |
|
Welcome to the official IMBOLC website. IMBOLC is a death/black metal band from Holland. Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. |
|
quote: oranjeboom NEEEH ik heb nog een happyhour overleeft met die zooi maja van mij mag de winter wel beginnen weer AARGHHH |
|
heeeeeeeeel misschien.. vind het bier, de temperatuur, bereikbaarheid en de PA zwaar kut van 't Elfde Gebod.. Aan de andere kant is het wel de 2e tent in Rottrerdam waar weer iets aan METAL gedaan wordt, eigenlijk alleen daarom al zou ik moeten gaan |
|
quote: idd, supporten die hap!!!!! I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Vraag me niet waarom...maar ik zal er ook zijn. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
We hebben met Gummibeer afgesproken vanavond, hij zou hier om 21.00 zijn maar hij belde net dat het wat later wordt.. We zien als hij hier is wel of het nog de moeite is om te gaan. |
|
quote: Waarom? I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Ik heb wel zin. Misschien, mits ik mensen mee kan slepen, ben ik er. |
|
mja wij gingen dus ook maar diger bleek niet eens te weten waar me moesten zijn dus zijn nooit aangekomen Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. |
|
jij zei dat je er al eens geweest was dus ga ik er van uit dat je ook wel weet waar het is ^^ "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
als ik zeg dat ik ergens ooit ben geweest volgens mij maar niet meerkan herrinneren verder weet ik uiteraard neit de weg he Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. |
|
't Is naast de Maastunnel als het goed is. Ik heb het overigens helaas moeten missen, daar ik de enige gegadigde was. |
|
quote: ja waren leuke optredens ^^ zaten we dan in de stad de eerste de beste kroeg gepakt waar hertog jan buiten stond na een zoektocht Ja rob je was een prima guide hoe waren de optredens ??? AARGHHH |
|
Het elfde gebod is omgedoopt tot tropisch gebied, maar de sfeer was uitermate goed en het geluid dit keer en stuk beter dan de vorige!!!! Het is inderdaad de tweede tent in rotterdam die aan metal doet, dus ik benieuwd wat er de volgende keer komt !!!! En het is een wonder ik heb geen kater van die Oranjeboom |
|
quote: nou ik heb iig ook geen kater als de volgende x er weer wat is hoop ik dat er iemand is die wel de weg weet ernaar toe AARGHHH |
|
twister of truth heb ik volges mij gezien is grind ofzo d8 ik *zwaai* *zwaai* How can I bite the hand that feeds the strangers all around me |
|
GVD...3 keer raden wie op het laatste moment niet kon...ja ik Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: Twister of truth zat overal een beetje tussin vond de tweede band heel tof was echt super aggresief!!! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |