IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Blow The Horns ... Trimonium op Folter Rec.
Dookie
Usericon van Dookie
Posted 19-07-2003 15:17 by Dookie Wijzig reactieProfiel van DookieQuote dit bericht

Bij ablaze zit altijd zo'n cdtje verstopt.
Een van die nummers was van de Black Metal band Trimonium. Dat nummer komt lekker rauw uit de spiekers. Dus besteld en gisteren al binnengekomen(komt zeker door vakantie's) Wat is dit een killer band zeg. Dit is meer Immortal dan Immortal ooit was. Nee beter zeg maar een rauwe versie van Marduk.
het leven is mooi, maar het is zeker geen vrijdag. En Immortal zijn we binnenkort ook wel vergeten.

Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 19-07-2003 15:19 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 19 juli 2003 15:17 schreef Dookie het volgende:
Bij ablaze zit altijd zo'n cdtje verstopt.
Een van die nummers was van de Black Metal band Trimonium. Dat nummer komt lekker rauw uit de spiekers. Dus besteld en gisteren al binnengekomen(komt zeker door vakantie's) Wat is dit een killer band zeg. Dit is meer Immortal dan Immortal ooit was. Nee beter zeg maar een rauwe versie van Marduk.
het leven is mooi, maar het is zeker geen vrijdag. En Immortal zijn we binnenkort ook wel vergeten.

hahahaha zie je wel? ze zijn nog geen dag uit elkaar, en er wordt al een alternatief aangeboden

Bruce Banner

ilyc
Usericon van ilyc
Posted 19-07-2003 15:20 by ilyc Wijzig reactieProfiel van ilycQuote dit bericht

Ze traden toch laatst op in Baroeg, samen met Watain? Was wel goaf, wat er ervan meekreeg (niet gek veel, achteraf zonde). Volgens mij had een van de met mij aanwezigen een CD ervan aangeschaft, ik zal 'm eens goed beluisteren.

Styhn
Usericon van Styhn
Posted 19-07-2003 15:34 by Styhn Wijzig reactieProfiel van StyhnQuote dit berichthttp://n/a

Laatst die CD gehoord, zeer goed inderdaad, vette riffs

11.45: restate my assumptions

Sater
Usericon van Sater
Posted 19-07-2003 15:54 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

in de baroeg gezien, zeer goed te pruimen black/thrash

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

Beastial Blasphemer
Usericon van Beastial Blasphemer
Posted 19-07-2003 15:55 by Beastial Blasphemer Wijzig reactieProfiel van Beastial BlasphemerQuote dit bericht

godverdomme, dit is zo'n vette plaat!!
blow the horns, we must unite!!

tijd terug drie optredens met ze gehad, zijn trouwens erg toffe lui

www.trimonium.de

[Dit bericht is gewijzigd door Beastial Blasphemer op 19-07-2003 16:07]

Trieste gast

impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 19-07-2003 16:36 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

als dit de band is die ik denk dat het is vond ik het in de baroeg niet erg interessant, beetje amerikaanse judas iscoriot/demoncy sound.
de vergelijking met immortal em marduk zie/hoor ik dan ook niet.

Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com