IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Throneum
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 21-07-2003 18:32 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Naar aanleiding van een bespreking in de aardschok(jaja) ben ik zeer nieuwsgierig geworden naar deze pools band. Heeft iemand hier muziek van? Ik kan ook zo snel niet ergens een adres waar ik muziek van hen kan kopen (behalve dan dat adres bij de bespreking). Dus....info aub!

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-07-2003 18:33 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Welke styl ?

(klinkt blek)

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 21-07-2003 18:33 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.

attila_de_hun
Posted 21-07-2003 18:42 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 21 juli 2003 18:33 schreef Jenje het volgende:
Welke styl ?

(klinkt blek)

old-skool deathmetal (met "oemptaritmes" )

en ik dacht: oemptaritme = Hellhammer/slauhgher etc etc, dus op zijn minst interessant.

bedankt heiden, soms vergeet je de meest voor de hand liggende dingen en off-topic, hoe gaat het met je (black)metalband? ik kan me vaag herinneren dat jij in een blackmetalband zat)

Sater
Usericon van Sater
Posted 21-07-2003 18:42 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=409189

Ik had em ook, klinkt lekker old school death/black. Dat amyhem haal ik er niet echt uit, maar beluister de mp3's op hun site eens zou ik zeggen. Verder kost ie maar 10 pleuro bij macabre operetta.

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 21-07-2003 18:48 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 21 juli 2003 18:42 schreef attila_de_hun het volgende:
old-skool deathmetal (met "oemptaritmes" )

en ik dacht: oemptaritme = Hellhammer/slauhgher etc etc, dus op zijn minst interessant.

bedankt heiden, soms vergeet je de meest voor de hand liggende dingen en off-topic, hoe gaat het met je (black)metalband? ik kan me vaag herinneren dat jij in een blackmetalband zat)

Klopt, het gaat best aardig ermee.

Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 21-07-2003 18:50 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

die mp3's zijn zeer slecht van kwaliteit.
Verder vind ik het ook niet echt bijzonder

"This one is older than shit, heavier than time!"

Macabre
Usericon van Macabre
Posted 21-07-2003 19:42 by Macabre Wijzig reactieProfiel van MacabreQuote dit bericht

Ik heb nog 2 exemplaren van de split EP van Throneum en The Rebellion (picture disk, 100 stuks gelimiteerd). De Bestial Antihuman Evil mcd zal (als het allemaal nog doorgaat) na de zomer op LP verschijnen met als bonus hun tweede demo "The Underground Storms Eternally". Throneum bestaat nu uit 2 man, Tomasz (zang, gitaar en bas) en Marek(drums en zang). Marek was eerst de bassist, maar sinds Alexander Death Metal heeft verruild voor jazz, ging Marek maar weer op de drumkruk zitten. Voor live hebben ze een sessie bassist. Ik hoop Throneum in het najaar naar Nederland te halen voor een concert (of misschien meer). Als jullie nog een concertzaal weten die geinteresseerd is om Throneum te boeken, moet je even contact met me opnemen. Overigens is er al een Throneum topic.

If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever!

Sater
Usericon van Sater
Posted 21-07-2003 20:17 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Het gaat dan zeker wel meer dan 25 pleuro kosten vrees ik?

bonobo
drs.
Usericon van bonobo
Posted 21-07-2003 21:11 by bonobo Wijzig reactieProfiel van bonoboQuote dit berichthttp://www.moslimswiththeirlimbschoppedoff.gr/eatfun.htm

Een vrij razende deathrash band, maar niet echt bijzonder. In ieder geval met meer 'scrotum' dan veel andere, overbodige, Poolse bands zoals Hate, Dissenter etc.

Zeg, Macabre, heb je nog hun eerste CD te koop?

Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com

Macabre
Usericon van Macabre
Posted 21-07-2003 21:17 by Macabre Wijzig reactieProfiel van MacabreQuote dit bericht

@ Sater: 10,- euro inclusief porto is zat

@ Bonobo: ik heb nog 3 exemplaren van Old Deaths Lair. Ook 10,-

[Dit bericht is gewijzigd door Macabre op 21-07-2003 21:18]

If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever!

Sater
Usericon van Sater
Posted 21-07-2003 21:29 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

quote:
Op 21 juli 2003 21:17 schreef Macabre het volgende:

hehe ik bedoelde om Throneum in een zaaltje neer te planten

attila_de_hun
Posted 21-07-2003 22:56 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 21 juli 2003 21:17 schreef Macabre het volgende:

@ Bonobo: ik heb nog 3 exemplaren van Old Deaths Lair. Ook 10,-

als die "Old deaths lair" een cd is wil er wel een kopen. Mail me dan je adres effe of je bankrekening en de centen komen er aan.

Sater
Usericon van Sater
Posted 21-07-2003 23:13 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Pyrexia
Usericon van Pyrexia
Posted 21-07-2003 23:28 by Pyrexia Wijzig reactieProfiel van PyrexiaQuote dit bericht

Is het echt Throneum? niet Throneaeon?
Want die vind ik anders ook wel goed

A black heart can only find beauty in darkness.

Sater
Usericon van Sater
Posted 21-07-2003 23:41 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Ja het is Throneum
En Throneaeon is toch die death metal band? Ik heb promo van hun laatste album, misschien heb ik em wel 2 minuten aangehad, blegh totaal niet mijn muziek.

Macabre
Usericon van Macabre
Posted 22-07-2003 12:19 by Macabre Wijzig reactieProfiel van MacabreQuote dit bericht

quote:
Op 21 juli 2003 21:29 schreef Sater het volgende:
hehe ik bedoelde om Throneum in een zaaltje neer te planten

Ach so. Zoals ik al in de e-,mail meldde wil Throneum enkel reiskosten vergoed hebben. Ik moet eigenlijk eens een aantal zalen aanschrijven met de vraag of ze Throneum willen boeken. Op die manier kan de prijs per zaal omlaag. Als jullie nog suggesties hebben, kom maar op.

attila_de_hun
Posted 22-07-2003 12:29 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 22 juli 2003 12:19 schreef Macabre het volgende:
Ach so. Zoals ik al in de e-,mail meldde wil Throneum enkel reiskosten vergoed hebben. Ik moet eigenlijk eens een aantal zalen aanschrijven met de vraag of ze Throneum willen boeken. Op die manier kan de prijs per zaal omlaag. Als jullie nog suggesties hebben, kom maar op.

wat een mooie instelling van die band

mogelijk het zware metalen festival?

Macabre
Usericon van Macabre
Posted 22-07-2003 13:25 by Macabre Wijzig reactieProfiel van MacabreQuote dit bericht

Zoals ze zelf zeggen: We are not fucking jews! Ze zullen allang blij zijn als ze hier kunnen optreden.

bonobo
drs.
Usericon van bonobo
Posted 22-07-2003 13:47 by bonobo Wijzig reactieProfiel van bonoboQuote dit berichthttp://www.moslimswiththeirlimbschoppedoff.gr/eatfun.htm

Zolang ze maar niets jatten of hier blijven wonen vind ik alles best.

Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com

Pyrexia
Usericon van Pyrexia
Posted 22-07-2003 23:18 by Pyrexia Wijzig reactieProfiel van PyrexiaQuote dit bericht

quote:
Op 22 juli 2003 12:19 schreef Macabre het volgende:

Ik kende ze niet toen ik ze live zag, maar de zang had iets weg van Deicide terwijl de muziek klonk als Vader meets Morbid Angel.

Ik heb er 2 CD's van, wel lange nummers, maar vind het toch de betere "kleine onbekende" death metal band

Sater
Usericon van Sater
Posted 22-07-2003 23:29 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

volgens mij heb je het nu over Throneaeon

Pyrexia
Usericon van Pyrexia
Posted 22-07-2003 23:36 by Pyrexia Wijzig reactieProfiel van PyrexiaQuote dit bericht

quote:
Op 22 juli 2003 23:29 schreef Sater het volgende:
volgens mij heb je het nu over Throneaeon

euuuh, ja, idd

Throneum moet ik bij gelegenheid nog es ergens zien uit te checken ofzo.

attila_de_hun
Posted 08-08-2003 21:43 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

"Old death's lair" is in ieder geval zeer goed aan te horen!!

Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com