|
Auteur: |
|
|
Welke styl ? (klinkt blek) |
|
Goochelen. http://www.geocities.com/throneum/ Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: old-skool deathmetal (met "oemptaritmes" ) en ik dacht: oemptaritme = Hellhammer/slauhgher etc etc, dus op zijn minst interessant. bedankt heiden, soms vergeet je de meest voor de hand liggende dingen en off-topic, hoe gaat het met je (black)metalband? ik kan me vaag herinneren dat jij in een blackmetalband zat) |
|
http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=409189 Ik had em ook, klinkt lekker old school death/black. Dat amyhem haal ik er niet echt uit, maar beluister de mp3's op hun site eens zou ik zeggen. Verder kost ie maar 10 pleuro bij macabre operetta. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Klopt, het gaat best aardig ermee. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
die mp3's zijn zeer slecht van kwaliteit. Verder vind ik het ook niet echt bijzonder "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Ik heb nog 2 exemplaren van de split EP van Throneum en The Rebellion (picture disk, 100 stuks gelimiteerd). De Bestial Antihuman Evil mcd zal (als het allemaal nog doorgaat) na de zomer op LP verschijnen met als bonus hun tweede demo "The Underground Storms Eternally". Throneum bestaat nu uit 2 man, Tomasz (zang, gitaar en bas) en Marek(drums en zang). Marek was eerst de bassist, maar sinds Alexander Death Metal heeft verruild voor jazz, ging Marek maar weer op de drumkruk zitten. Voor live hebben ze een sessie bassist. Ik hoop Throneum in het najaar naar Nederland te halen voor een concert (of misschien meer). Als jullie nog een concertzaal weten die geinteresseerd is om Throneum te boeken, moet je even contact met me opnemen. Overigens is er al een Throneum topic. If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever! |
|
Het gaat dan zeker wel meer dan 25 pleuro kosten vrees ik? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Een vrij razende deathrash band, maar niet echt bijzonder. In ieder geval met meer 'scrotum' dan veel andere, overbodige, Poolse bands zoals Hate, Dissenter etc. Zeg, Macabre, heb je nog hun eerste CD te koop? Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com |
|
@ Sater: 10,- euro inclusief porto is zat @ Bonobo: ik heb nog 3 exemplaren van Old Deaths Lair. Ook 10,- [Dit bericht is gewijzigd door Macabre op 21-07-2003 21:18] If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever! |
|
quote: hehe ik bedoelde om Throneum in een zaaltje neer te planten one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: als die "Old deaths lair" een cd is wil er wel een kopen. Mail me dan je adres effe of je bankrekening en de centen komen er aan. |
|
one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Is het echt Throneum? niet Throneaeon? Want die vind ik anders ook wel goed A black heart can only find beauty in darkness. |
|
Ja het is Throneum En Throneaeon is toch die death metal band? Ik heb promo van hun laatste album, misschien heb ik em wel 2 minuten aangehad, blegh totaal niet mijn muziek. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Ach so. Zoals ik al in de e-,mail meldde wil Throneum enkel reiskosten vergoed hebben. Ik moet eigenlijk eens een aantal zalen aanschrijven met de vraag of ze Throneum willen boeken. Op die manier kan de prijs per zaal omlaag. Als jullie nog suggesties hebben, kom maar op. If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever! |
|
quote: wat een mooie instelling van die band mogelijk het zware metalen festival? |
|
Zoals ze zelf zeggen: We are not fucking jews! Ze zullen allang blij zijn als ze hier kunnen optreden. If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever! |
|
Zolang ze maar niets jatten of hier blijven wonen vind ik alles best. Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com |
|
quote: Ik kende ze niet toen ik ze live zag, maar de zang had iets weg van Deicide terwijl de muziek klonk als Vader meets Morbid Angel. Ik heb er 2 CD's van, wel lange nummers, maar vind het toch de betere "kleine onbekende" death metal band A black heart can only find beauty in darkness. |
|
volgens mij heb je het nu over Throneaeon one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: euuuh, ja, idd Throneum moet ik bij gelegenheid nog es ergens zien uit te checken ofzo. A black heart can only find beauty in darkness. |
|
"Old death's lair" is in ieder geval zeer goed aan te horen!! |
Index / Heavy Metal |