|
Auteur: |
|
|
Valt waarschijnlijk buiten jullie genres maar goed.. ik zit in de organisatie dus effe bekend maken werd me gevraagd.. Gratis festivalletje in de buurt van Breda (Etten-Leur om percies te zijn ) Op zaterdagavond staan er DJ's zal ik jullie maar verder niet mee vervelen.. En zondag staan er verschillende bandjes, rock, metal, jazz.. voor iedereen wat dus.. Meer info: www.popel.nl [titel aangepast op verzoek] [Dit bericht is gewijzigd door Dargull op 22-07-2003 2:45] |
|
oeps.. een "L" teveel in de titel.. mods.. |
|
Aanstaande zaterdag? In 1999 en 2001 heb ik er zelf nog gespeeld... |
|
whaha datums vergeten.. duurt nog lang hoor.. 30 en 31 augustus... |
|
Wat een onoverzichtelijke site trouwens... En er staat nergens welke bands er op zondag spelen en hoe laat...? ..."Hate can only create more hate"... |
|
ja maar dit is genoeg Op de zondag als vanouds overdag en 's-avonds bands, voor ieder wat wils. /me sloot hierna gillent de browser af!! [Dit bericht is gewijzigd door Galosh op 22-07-2003 0:54] The pope says "Don't use condoms", what the hell does the pope knows about sex?? |
|
quote: ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Op de zondag als vanouds overdag en 's-avonds bands, voor ieder wat wils. 15.00 - 15.45 Workshop st Frans 16.05 - 16.50 Cotton Fever 17.10 - 17.55 Mazarin 18.15 - 19.15 Carrera 19.35 - 20.20 Speedcocks 20.40 - 21.25 Vintage 21.45 - 22.45 Jan de Bruijn & Friends stond er wel gewoon hoor :S Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. |
|
quote: |
|
quote: Ik dank U. Ik kon het ook echt niet vinden The pope says "Don't use condoms", what the hell does the pope knows about sex?? |
|
quote: Links onderin, op die groene balkjes Popelucht zoeken, en dan zie je het vanzelf.. |
|
Wij hebben twee jaar geleden met Up The Irons Popelucht afgesloten. Echt een tof festival met een relaxte sfeer. Gelukkig is het de organisatie weer gelukt om iets in Etten-Leur te organiseren "Geeft de stier meer melk dan de koe, dient men hem de verkeerde hormonen toe" |
Index / Concerten |