![]() |
||||||
![]() |
||||||
|
||||||
| Auteur: |
|
|||
|
Valt waarschijnlijk buiten jullie genres maar goed.. ik zit in de organisatie dus effe bekend maken werd me gevraagd.. Gratis festivalletje in de buurt van Breda (Etten-Leur om percies te zijn Op zaterdagavond staan er DJ's zal ik jullie maar verder niet mee vervelen.. En zondag staan er verschillende bandjes, rock, metal, jazz.. voor iedereen wat dus.. Meer info: www.popel.nl [titel aangepast op verzoek] [Dit bericht is gewijzigd door Dargull op 22-07-2003 2:45] |
|||||||||
|
oeps.. een "L" teveel in de titel.. mods.. |
|||||||||
|
Aanstaande zaterdag? In 1999 en 2001 heb ik er zelf nog gespeeld... |
|||||||||
|
whaha datums vergeten.. duurt nog lang hoor.. 30 en 31 augustus... |
|||||||||
|
Wat een onoverzichtelijke site trouwens... En er staat nergens welke bands er op zondag spelen en hoe laat...? ..."Hate can only create more hate"... |
|||||||||
|
ja maar dit is genoeg Op de zondag als vanouds overdag en 's-avonds bands, voor ieder wat wils. /me sloot hierna gillent de browser af!! [Dit bericht is gewijzigd door Galosh op 22-07-2003 0:54] The pope says "Don't use condoms", what the hell does the pope knows about sex?? |
|||||||||
|
quote: ..."Hate can only create more hate"... |
|||||||||
|
quote: Op de zondag als vanouds overdag en 's-avonds bands, voor ieder wat wils. 15.00 - 15.45 Workshop st Frans 16.05 - 16.50 Cotton Fever 17.10 - 17.55 Mazarin 18.15 - 19.15 Carrera 19.35 - 20.20 Speedcocks 20.40 - 21.25 Vintage 21.45 - 22.45 Jan de Bruijn & Friends stond er wel gewoon hoor :S Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. |
|||||||||
|
quote: |
|||||||||
|
quote: Ik dank U. Ik kon het ook echt niet vinden The pope says "Don't use condoms", what the hell does the pope knows about sex?? |
|||||||||
|
quote: Links onderin, op die groene balkjes Popelucht zoeken, en dan zie je het vanzelf.. |
|||||||||
|
Wij hebben twee jaar geleden met Up The Irons Popelucht afgesloten. Echt een tof festival met een relaxte sfeer. Gelukkig is het de organisatie weer gelukt om iets in Etten-Leur te organiseren "Geeft de stier meer melk dan de koe, dient men hem de verkeerde hormonen toe" |
|||||||||
| Index / Concerten |