|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
wiiiii, eindelijk mijn embryoyo Hoodie signature |
|
|
|
Update: quote: |
|
de lol van deze band is er nu toch wel een beetje af eigenlijk.. |
|
In Nederland denk ik van wel ja, maar in 't buitenland vindt iedereen ze het spreekwoordelijke einde! |
|
Hier in België krijg'k er ook nog steeds niet genoeg van WE WANT GORE!!!!!!!! Member of the iso-betawuste crew!! |
|
Hehe, 2 van de lieden spelen in een zaalvoetbalteam wat voor het nieuwe seizoen nog geen shirtsponsor had. Dat hebben ze maar zo opgelost: |
|
Haha, geniaal |
|
ik hoorde het al via via maar ik geloofde het niet nu dus wel hahahahah tof! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
signature |
|
rofl! geniale actie weer, hulde! Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Leuk als mensen die het niet kennen na afloop van een wedstrijd op Google opzoek gaan naar de naam Rompeprop. http://images.google.nl/images?hl=nl&source=hp&q=rompeprop&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi [Dit bericht is gewijzigd door 6sic6 op 17-09-2009 13:16] |
|
signature |
|
die gast heeft idd shirtsponsering nodig... |
|
Haha geniaal Ook grappig dat ze met Spuiten en Slikken op tv waren. (ja toch?) |
|
yeah, dat was toen op bloodshed fest in weert volgens mij. |
|
quote:Dus |
|
Hehehe, geniaal. |
|
Ja , gekeken waar familie bij zat "oh, dus die muziek luister jij vrijwillig?" |
|
quote: |
|
Geniaal, nepbloed en babypoppen bezitten |
|
Haha geniaal. |
|
quote: ...en vermoedelijke geldt dit ook voor Duitsland... wordt vervolgd! |
|
quote:Laat maar weten als jullie met Rompeprop gaan spelen. Wil ik wel bij zijn dan |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |