|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
hmm ik hoor het wel een keer, kijk er niet al te erg naar uit eigenlijk. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
boeit mij ook niet heel erg, denk het er mijne maar van Do androids dream of electric sheep? |
|
Boeiend, de sumo-worstelaar en ex-snarenplukker van Immortal samen in een bandje. Terwijl bekend is dat Abbath en Demonaz samen voor de gehele composities zorgen en horgh en iscariah eigenlijk een stel veredelde poppen zijn. Ik ben meer benieuwd naar waar Abbath en demonaz nu mee komen Hook after hook, tearing your flesh apart....a red cascade flows is it nice to bathe in blood? |
|
Demonaz nergens mij gok ik one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Sjonge jonge houdt het dan nooit op daar in Scandinavië... dit klinkt echt super saai, al 100 keer gedaan, en uiteraard met die eenvormige identiteitsloze Tägtgren produktie... maar ja dan kan de Soilwork- en In Flames-crowd ook eens kennis maken met 'black metal' *pffffrt*. |
|
'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
quote: Vast wel...ookal heeft hij artritis, hij schreef altijd de teksten voor immortal en vast ook nog wel wat riffjes voor de nieuwe albums (gezien ook het feit dat abbath's gitaarspel nou niet echt zo denderend is) Hook after hook, tearing your flesh apart....a red cascade flows is it nice to bathe in blood? |
|
IK zou trouwens maar wat graag in de abyss studios wat opnemen. Gegarandeerd extra publiciteit (want de abyss studios zijn enorm bekend) en een goede productie (want Peter en Tommy weten hoe ze een Death Metal productie moeten maken). Hook after hook, tearing your flesh apart....a red cascade flows is it nice to bathe in blood? |
|
weer een zinloos album erbij, wanneer komt de nieuwe Dawn nou eens uit? no text supplied |
|
benieuwd hoe da ga zijn!!!!!!!! |
|
Volgens mij wordt dit weer zo'n 13 in een dozijn release. Niet intressant dus.. |
|
Hm, ziet er niet echt heel veelbelovend uit (Mosh-Pit Underground, WTF?), ik hoor het wel als het uit is, maar ik blijf skeptisch voorlopig... NP: Lordi - Last Kiss Goodbye For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
Gebruikt dit als template om naar die gasten te mailen: ----------------------------------- Dear Horgh & Iscariah, I've heard that you fags are planning to release another extremely boring album which is bad news of course. Although I understand that especially Horgh needs tons of beef to sustain his weight, I suggest you to quit the whole crap of ripping off pimpled teenagers. They should be listening to Vital Remains instead of your talentless vomits. And Horgh, if you have to grow your beard to border your chin and your fat neck, please do us all a big favour and just kill yourself, you fat pork. Metalhead (...) ------------------------------------ copyright: accipiter bv Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com |
|
Bonobo, in het Nederlands zit je op topniveau, maar in het Engels moet je nog wat werken aan je belediging-skills. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
I am an American, you turd. Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com |
|
Nou dat mp3tje vind ik echt totaal niet boeiend. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
inderdaad, sampletjes zijn voor mij totaal niet aantrekkelijk. Ik geef de band weinig kans van slagen |
|
niet veel raars inderdaad, saai en één bij de duizenden anderen... Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
Grimfist heeft het optreden op Inferno afgezegd.Horgh gaat zeer waarschijnlijk de nieuwe drummer worden bij Hypocrisy. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Is ie al ... |
|
Ik vind er geen zak aan, erg saai |
|
Wel een beetje jammer dat de meeste mensen al beginnen te janken dat het niks is wanneer de cd nog niet eens uit is. Ik heb hem zelf wel gekocht en vind het te gek. Een lekkere mix van traditionele heavy metal riffs en Black/Death/Thrash.. Iscariah is trouwens alweer vertrokken. Volgens mij is ie nooit een officieel bandlid geweest.. You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote:Volgens mij is hij ook geen vast bandlid geweest.Zal het wel te druk hebben met Necrophagia en Wurdulak en hij zit tegenwoordig als vast bandlid in Amok. heb zelf trouwens de Grimfist cd (helaas) nog niet gehoord. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Laat Horgh het maar op bergopblazer houden; ben eerder benieuwd waar Abbath zijn strot aan gaat verlenen. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |